Otevření Call Centra v Českých Budějovicích je jedním z konkrétních příkladů přesouvání některých aktivit banky do dalších regionů České republiky.
Otevření zákaznického centra UniCredit Bank v Českých Budějovicích přináší do tohoto regionu zhruba 40 nových pracovních příležitostí nejen pro zájemce o plný pracovní úvazek, ale i pro částečný úvazek, který lze vhodnou formou kombinovat i se studiem vysoké školy. Studenti mohou získat již v průběhu studia zajímavou praxi pro svoji budoucí profesionální kariéru,
uvedla Dana Casimaty, ředitelka Retailového úseku alternativní distribuce UniCredit Bank.
Nyní pracovníci Call Centra UniCredit Bank v Českých Budějovicích uskuteční denně v průměru 700 kontaktů s klienty, jedná se o příchozí telefonní hovory, odchozí telefonní hovory a e-mailovou komunikaci s klienty. V současné době probíhá nábor dalších pracovníků na pozice operátorů,
doplnila Jana Sýkorová, Manažer zákaznického centra v Českých Budějovicích.
Provoz Call Centra bude sedm dní v týdnu v čase od 7.00 do 22.00 hodin. Banka zvažuje, že v průběhu příštího roku by operátoři měli být klientům k dispozici denně 24 hodin.