Hlavní navigace

Klienti Allianz pojišťovny mohou dokumenty k pojistné události zasílat přes internet

Allianz pojišťovna nabídla klientům další unikátní službu – možnost vkládat dokumenty k nahlášené škodě na internetu. Doba likvidace se tak zkracuje minimálně o jeden den, výrazně se také snižuje riziko ztráty důležitých dokumentů. Nahrazení papírových dokumentů elektronickými je navíc ekologické a úsporné.

Sdílet

On-line náhled na aktuální stav nahlášené pojistné události, který klienti Allianz pojišťovny s oblibou využívají od loňského léta, byl rozšířen o možnost vkládat ke konkrétní škodě potřebné dokumenty v elektronické podobě. Klient může také připojit své poznámky, komentáře nebo dotazy.

Klientovi, ale například i jeho pojišťovacímu poradci, makléři či pracovníkovi servisu stačí znát pouze číslo příslušné škody, aby k ní mohl na internetu vložit potřebné dokumenty či zaslat poznámku nebo komentář. Systém je zcela intuitivní: klientovi se otevírá menu, ze kterého stačí vybrat, který z požadovaných dokumentů chce do systému vložit. V on-line náhledu také kdykoliv zjistí, v jakém stavu se jeho škodná událost právě nachází. Služba bude v průběhu dubna 2009 doplněna také o náhled na již odeslanou korespondenci klientovi. Všechny uvedené služby jsou zcela bezpečné, anonymní a bez využívání osobních údajů.

Přidělený likvidátor Allianz pojišťovny je do jedné hodiny vyrozuměn automatickým avízem, že u dané pojistné události došlo ke změně stavu.

K nesporným výhodám on-line komunikace mezi klientem a pojišťovnou patří:

  • garantovaná doba zkrácení likvidace o 1 den
  • klient může bezprostředně po odeslání dokumentů (do cca 30 minut) ověřit, že došlo ke změně u nahlášené škody výrazně se omezuje riziko ztráty důležitých dokumentů či prodloužen likvidace škody vlivem jejich založení či zdržení cestou
  • odbourání papírových dokumentů je ekologické a úsporné

Allianz pojišťovna je průkopníkem on-line služeb v oblasti pojišťovnictví; byla mezi prvními, kdo klientům umožnil on-line sjednání pojištění. Věnujeme ale také velkou pozornost tomu, aby i proces likvidace škodní události, od jejího nahlášení až po výplatu finančních prostředků, byl maximálně transparentní, komfortní a rychlý – proto neustále rozšiřujeme možnosti on-line komunikace mezi klientem a námi, říká Pavel Novotný, ředitel úseku likvidace pojistných událostí.

Systém je zcela bezpečný, pokud jde o zpracovávané osobní i jiné údaje: k náhledu na škodu na internetu stačí znát pouze číslo registrované pojistné události. Pro vkládání dokumentů je vždy generován unikátní kód.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).