Praha 30. května, 2003 – Telefonní centrum Komerční banky v těchto dnech oslavilo páté výročí své existence.
V současné době má TC 347 000.klientů, což znamená ve srovnání s koncem roku 2001
(196 000) nárůst o 77% . Zatímco v roce 2001 používal přímé bankovnictví každý 10.klienty KB, dnes už je to každý třetí zákazník banky.
Za uplynulých pět let vyřídilo Telefonní centrum KB 10 450 000 hovorů.V současné době provede TC cca 10 000 operací denně (údaje jsou k 26.5.2003).
Velkou výhodou našich služeb je, že klienti volají do Telefonního centra zdarma.
TC KB, které je umístěno v Liberci, zaměstnává 363 pracovníků, že KB tedy patří k významným zaměstnavatelům v regionu.
Některé z vybraných služeb jsou klientům TC nabízeny rovněž v angličtině nebo také prostřednictvím tzv. Automatizovaného hlasového systému. Klienti mohou využít registrace svého mobilního telefonu, což jim přináší ještě rychlejší nabídku potřebných služeb. Ani zavedení IVR neznamená žádné snížení vysokého bezpečnostního standardu telefonního bankovnictví KB.
Jak uvedl předseda představenstva a generální ředitel KB Alexis Juan: „Telefonní bankovnictví je plnohodnotnou součástí naší distribuční sítě. KB bude i nadále rozvíjet jak „klasické“, tak přímé bankovnictví. Naší strategií je, poskytnout klientovi možnost, aby se s bankou spojil kdykoliv, odkudkoliv a jakkoliv. Další rozvoj telefonního bankovnictví do této strategie neodmyslitelně patří.“
Marie Růžičková – Petrovová
Tisková mluvčí KB