Říci, že dosažené výsledky náš těší, by bylo nedostatečné,
komentuje úspěšnou bilanci Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile, a dodává: To, že nejvíce zákazníků už po tři roky volí značku T-Mobile, dokazuje, že jim umíme nabídnout to, co chtějí a potřebují.
T-Mobile si již třetím rokem připisuje nejvyšší meziroční přírůstek zákazníků; za celé toto období se zákaznická báze zvýšila o více než 1,5 milionu. Nejvyšší přírůstky v roce 2004 byly zaznamenány v druhém a čtvrtém čtvrtletí. V červnu 2004 T-Mobile uzavřel smlouvu s milióntým paušálním zákazníkem. Do konce roku se počet těchto zákazníků zvýšil o dalších více než 100 tisíc – na stávajících 1,1 miliónu klientů. Počet zákazníků využívajících předplacené služby Twist se zvýšil o 6,4 procenta na 3,25 miliónu.
TMCZ | 31.12.2003 | 31.12.2004 | D |
---|---|---|---|
Počet zákazníků | 3 947 415 | 4 359 980 | 10,50% |
post-paid | 888 975 | 1 104 630 | 24,30% |
pre-paid | 3 072 200 | 3 255 350 | 6,40% |
Jiří Hájek
Ředitel firemní komunikace T-Mobile Czech Republic a.s