T-Mobile Czech Republic: Tři roky po sobě největší přírůstek zákazníků

Společnost T-Mobile Czech Republic zaznamenala již tři roky po sobě nejvyšší nárůst zákaznické základny. Na konci roku 2004 T-Mobile obsluhoval celkem 4,36 miliónu zákazníků, což znamená meziroční přírůstek více než 400 tisíc zákazníků. Operátor dále posílil svou pozici jedničky v oblasti tarifních (post-paid) zákazníků o 24,3 procenta na nynějších 1,1 miliónu. Podíl na trhu zákazníků se drží na úrovni 40,4 procenta, přičemž celková penetrace mobilního trhu v České republice dosahuje téměř 105 procent.

Sdílet

Říci, že dosažené výsledky náš těší, by bylo nedostatečné, komentuje úspěšnou bilanci Roland Mahler, generální ředitel společnosti T-Mobile, a dodává: To, že nejvíce zákazníků už po tři roky volí značku T-Mobile, dokazuje, že jim umíme nabídnout to, co chtějí a potřebují.

T-Mobile si již třetím rokem připisuje nejvyšší meziroční přírůstek zákazníků; za celé toto období se zákaznická báze zvýšila o více než 1,5 milionu. Nejvyšší přírůstky v roce 2004 byly zaznamenány v druhém a čtvrtém čtvrtletí. V červnu 2004 T-Mobile uzavřel smlouvu s milióntým paušálním zákazníkem. Do konce roku se počet těchto zákazníků zvýšil o dalších více než 100 tisíc – na stávajících 1,1 miliónu klientů. Počet zákazníků využívajících předplacené služby Twist se zvýšil o 6,4 procenta na 3,25 miliónu.

Vývoj počtu zákazníků
TMCZ 31.12.2003 31.12.2004 D
Počet zákazníků 3 947 415 4 359 980 10,50%
post-paid 888 975 1 104 630 24,30%
pre-paid 3 072 200 3 255 350 6,40%

Jiří Hájek
Ředitel firemní komunikace T-Mobile Czech Republic a.s

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).