Hlavní navigace

T-Mobile Bonus karta klienty zaujala

Zájem o víceúčelové platební nástroje neustále roste. Potvrzuje to i T-Mobile Bonus karta, společný produkt Komerční banky a operátora T-Mobile, kterou si během necelého roku od vstupu na trh aktivovalo již 33 500 klientů.

Sdílet

Karta je určena pro tarifní klienty T-Mobile a je vázaná na věrnostní program T-Mobile Bonus. Jeho členové sbírají body za využití služeb T-Mobile a také za placení T-Mobile Bonus kartou u obchodníků. Získané body pak účastníci programu využívají pro nákup odměn z katalogu, jako jsou nové telefony, volné minuty, SMS, MMS, slevové poukázky a další odměny. Při platbách T-Mobile Bonus kartou získávají klienti navíc okamžitou slevu u vybraných partnerů, mezi které patří Alpine Pro, Sony, Swatch, Fokus optik nebo Čedok.

O úspěšnosti spojení kreditní karty s věrnostními body svědčí i sama skutečnost, že si její majitelé zvykli využívat při platbách u obchodníků častěji než u jiných kreditních karet. Nabídka T-Mobile Bonus karty je bezkonkurenční nejen díky bezúročnému období v délce až 76 dnů, ale také spektrem dalších možností. Zájem klientů nám její atraktivitu jednoznačně potvrzuje, uvedl výkonný ředitel pro marketing Komerční banky Zdeněk Mojžíšek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).