Integrace SWISSu do skupiny Lufthansa proběhla rychle a úspěšně. Přínos sloučení byl vyčíslen na 200 milionů eur (300 milionů švýcarských franků) v roce 2006 a výrazně přesáhl původní očekávání. Wolfgang Mayrhuber, generální ředitel společnosti Lufthansa, uvedl: „Výsledky jasně hovoří o tom, že sloučení našich dvou firem dává ekonomický smysl. Je výsledkem strategické týmové spolupráce a současně důkazem kvality managementu i zaměstnanců společnosti SWISS.“ Mayrhuber dodal: „Její obchodní model je úspěšný a další ekonomický růst očekáváme také v budoucnu. SWISS bude dále působit pod svou značkou a bude se zaměřovat na švýcarský trh. I ve svazku s Lufthansou si SWISS zachová svou švýcarskou identitu.“
Christoph Franz, generální ředitel společnosti SWISS, uvedl: „Orientujeme se na výhody pro klienty obou aerolinií. Jako součást skupiny Lufthansa a člen Star Alliance přináší SWISS svým pasažérům nové destinace a vyšší frekvenci spojů, integrované věrnostní programy a přístup do letištních salonků Star Alliance. Výsledkem restrukturalizace je i obnova dálkové flotily. Integrace podtrhla také význam letiště v Curychu a s nárůstem provozu roste i počet nových pracovních míst, které jsme ve Švýcarsku vytvořili.“
Součástí obchodního modelu je zachování autonomního postavení společnosti SWISS ve skupině Lufthansa. SWISS má vlastní vedení ve Švýcarsku, svou vlastní flotilu i posádky. V rámci obchodní strategie skupiny Lufthansa zůstává Curych vedle Frankfurtu a Mnichova nadále klíčovým dopravním uzlem.
Díky vysoké vytíženosti transkontinentálních a navazujících letů poroste také dálková flotila SWISSu. Kromě již avizovaných pěti nových strojů se letka SWISSu v roce 2008 rozroste o tři Airbusy A340–300 a dva Airbusy A340–200 budou nahrazeny novými stroji. Tři A340–300 pojmou 228 cestujících ve třech třídách: 8 v první třídě, 48 v třídě business a 172 v ekonomické třídě. Nahrazené stroje nabízely místa pouze ve dvou třídách.