Hlasování v Ceně veřejnosti probíhá dvoukolově. V prvním, nominačním kole, které bude ukončeno v březnu 2010, se hlasuje prostřednictvím internetu na www.zlatakoruna.info. Dvacet produktů s nejvyšším počtem nominačních hlasů postoupí do finálového kola, které proběhne na internetu a navíc i prostřednictvím SMS zpráv.
V nominačním kole se hlasuje o všech produktech, které jsou umístěné na výše uvedeném webu. Návštěvník může dát hlas také jakémukoliv dalšímu produktu, který není na webu uveden, a to tak, že jeho název napíše do hlasovacího formuláře.
V minulém sedmém ročníku byl v obou anketách odevzdán rekordní počet 126 030 hlasů a účastníci vybrali vítěze z celkového počtu 615 finančních produktů.
„Těší nás, že zájem veřejnosti o hlasování v soutěži Zlatá koruna je veliký a málokterá u nás vyhlašovaná anketa se může pochlubit takovou účastí. Svědčí to o tom, že stále více lidí dnes zajímá, jaké produkty a v jaké kvalitě finanční trh nabízí. Nejvíce si u této ankety ceníme, že navazuje těsnější spojení mezi zákazníky a poskytovateli finančních služeb. Získat tuto cenu je pro finanční společnosti nejenom prestižní záležitostí a měřítkem úspěšnosti, ale především pobídkou, aby své služby stále zlepšovaly a více se orientovaly na klienta. A právě toto chceme pravidelným vyhlašováním této ankety podporovat,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.
Výsledky hlasování v 7. ročníku Zlaté koruny:
Cena veřejnosti
- Internet Banka / GE Money Bank, a. s.
- mKONTO – osobní účet / mBank – BRE Bank SA, organizační složka podniku
- Nízká hyposplátka / Raiffeisen stavební spořitelna, a. s.
Cena podnikatelů
- Komplexní pojistný program pro dopravce / Česká pojišťovna, a. s.
- Komplexní pojištění podnikatelů NOE Plus / Allianz pojišťovna, a. s.
- TREND / Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group