Praha
28. května 2002
V letošním sedmém ročníku soutěže Rhodos o nejlepší firemní image získaly prvenství dvě společnosti ING: pojišťovna ING a penzijní fond ING. Pojišťovna ING také získala novou cenu, Modrý Rhodos, který obdržely společnosti, jež se v předchozích ročnících umístily ve svém oboru třikrát na prvním místě.
Kritérii, která rozhodla o vítězství pojišťovny ING byla spolehlivost, serióznost, finanční síla a stabilita, důvěryhodnost a cenová přiměřenost produktů.
O vítězství penzijního fondu ING rozhodla kritéria velmi podobná, a to důvěryhodnost, serióznost, spolehlivost, solventnost a finanční síla a stabilita.
Rhodos, cena za nejpůsobivější image roku, byla letos vyhlášena již po sedmé. Jejím cílem je ohodnotit image jednotlivých společností ve vybraných devatenácti oborech výroby a služeb. V každé kategorii jsou důležitá jiná kritéria, která rozhodují o úspěchu společnosti. Na rozhodování se podílí 500 manažerů významných českých firem.
Letošní novinkou byla cena Modrý Rhodos. Tu získaly společnosti, které se v předchozích ročnících umístily ve svém oboru třikrát na prvním místě.
„Letošní výsledek soutěže Rhodos o nejpůsobivější firemní image považuji za velký úspěch. To, že jsme získali toto prestižní ocenění pro dvě ze společností ING, pojišťovnu a penzijní fond, je výborné. Pojišťovna ING získala navíc prvenství dvě,“ uvedl předseda Výkonné rady ING pro ČR a SR Ron van Oijen. „Tak dobré umístění svědčí o tom, že cesta, kterou jsme se vydali směrem k integraci všech našich společností pod jednu silnou značku ING, je správná,“ dodal Ron van Oijen.
„Jako asi každého vysoce postaveného manažera mě zajímají finanční výsledky společností ING. Ovšem to, jakou image má ING pro odborníky i širokou veřejnost, považuji také za důležité,“ řekl Ron van Oijen
V předchozích letech získala skupina ING již tři tato hodnotná ocenění. V letech 1998 a 2001 vystoupila na nejvyšší stupínek mezi pojišťovnami značka ING reprezentovaná pojišťovnou Nationale-Nederlanden, v loňském ročníku to byl opět penzijní fond ING.
* * *
ING působí v 60 zemích světa a má více než 50 miliónů klientů. Z hlediska tržní kapitalizace je jednou z největších finančních skupin na světě. V České republice působí od roku 1991 v oblastech pojišťovnictví, bankovnictví a správy aktiv. V roce 2001 vstoupila také na trh retailových produktů svým spořicím účtem Oranžové konto.