Díky nové struktuře i vzhledu se klienti i zájemci o pojištění v nabídce lépe zorientují a rychleji dostanou k požadované informaci. Kalkulačka navíc zájemcům umožní spočítat si příklady pojistek s ohledem na pojištěná rizika.
Snažili jsme se, aby nové webové stránky co nejvíce zjednodušovaly komunikaci klienta s Pojišťovnou ČS. Naším cílem do budoucna je nejen klientům, ale všem zájemcům o naše produkty poskytnout přehledné informace a současně i více samostatnosti a komfortu při správě své pojistky,
zdůrazňuje Irena Rohlová, ředitelka úseku podpory prodeje.
Od předchozí verze webu se jedná zcela nepochybně o razantní krok kupředu. Nové stránky na stávajících adresách www.pojistovnacs.cz a www.flexi.cz jsou přehlednější, a to nejen díky modernímu vzhledu. Doslova do popředí se dostal klient, který kromě přehledně uspořádaných informací o produktech jistě uvítá klientskou sekci a kalkulačku životního pojištění.
Klientská sekce sdružuje všechny pro klienta potřebné informace (od toho, jak měnit smlouvu až k hlášení pojistné události). Díky aplikaci České spořitelny SERVIS 24, kterou mohou zdarma využít i klienti jiných bank, může majitel pojistky jednoduše nahlížet do své smlouvy. Klient si tak může například připomenout:
• jaký má typ pojištění,
• která rizika má pojištěna,
• dobu platnosti smlouvy,
• výši kapitálové hodnoty,
• informace o výši pojistného a uhrazení poslední splátky,
• informace o poslední pojistné události.
Pomocí kalkulačky životního pojištění si klient může po zadání základních osobních údajů a požadavků na krytí rizik nastavit a spočítat vzorovou pojistku (měsíční pojistné, hodnotu pojistky na konci smlouvy a výši pojistky s ohledem na pojištěná rizika). Vše je hotové díky srozumitelnému průvodci/nápovědě do tří minut. Vygenerovaný výpočet může zájemce ihned odeslat do pojišťovny, následně jej zkontaktuje pracovník pojišťovny, aby si s ním dohodl termín schůzky.
Při přípravě webových stránek jsme kladli důraz na srozumitelnost informací a snadnou orientaci na webu, z tohoto důvodu návrhy prošly několika koly testů na reálných uživatelích,
svěřuje se manažerka projektu a vedoucí oddělení marketingu a PR Světla Košková. Stránky nám dodavatel Dobrý web také pomohl optimalizovat pro vyhledávače. Technicky tedy odpovídají nejmodernějším standardům. Proto doporučuji, vyzkoušejte si nové webové stránky Pojišťovny České spořitelny ještě dnes!