Specializované pracoviště EXPAT Premium Center vzniklo na základě snahy zvýšit kvalitu obsluhy cizinců s dlouhodobým pobytem v České republice. Jejím cílem je nabídnout klientům v tomto segmentu nejen širokou škálu produktů a služeb, ale především vysoce profesionální přístup k jejich individuálním požadavkům. Mezi standardní služby patří komunikace v anglickém, francouzském, německém jazyce, španělském a ruském jazyce, dokumenty v angličtině, provozní doba přizpůsobená nárokům zákazníků i vyhrazená parkovací místa pro klienty pobočky.
„Rostoucí počet klientů z řad cizinců nás velmi těší a potvrzuje, že rozhodnutí zřídit specializované pracoviště bylo správné. Počítáme proto s posilováním tohoto konceptu i v budoucnu“, uvedl Vladimír Jeřábek, člen představenstva KB a náměstek generálního ředitele.
Komerční banka zahraničním klientům dále nabízí na vybraných pobočkách specializované pracoviště Foreign Customer Desk, kde jsou k dispozici jazykově vybavení bankovní poradci.
Bližší informace o možnostech služeb pro cizince získáte na bezplatné informační lince 800 1111 66 nebo na webu www.kb.cz