„Smyslem kampaně bylo ukázat lidem, že sjednání některé z našich Era půjček je stejně výhodné a bezstarostné jako finanční výpomoc od dobrého přítele. V kampani jsme se tuto symboliku snažili vyjádřit prostřednictvím zapůjčení karavanu mezi známými. Hlavní cena v doprovodné soutěži je tedy logickým vyústěním celé podpory. Výhercům moc gratuluji a věřím, že prožijí s Eravanem plno krásných okamžiků,“ říká Petr Vondráček, manažer marketingu Poštovní spořitelny.
Pro tři vylosované šťastlivce je na příští rok připraven obytný automobil („Eravan“) vybavený jídlem, pitím a zaplaceným místem v luxusním kempu u moře. V různých Finančních centrech po celé ČR bylo zároveň předáno celkem patnáct iPadů 2. Dalších 400 soutěžících vyhrálo slevový voucher do Alberta v hodnotě 400 korun. Všichni žadatelé o Era půjčky v období kampaně získali také slevu na zájezd ve výši 12 % od cestovní kanceláře Čedok.
Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků.
Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.