Soutěž podnikatelských nápadů o milion korun byla zahájena

Dnes v byla zahájena soutěž podnikatelských záměrů „Nápady za miliony“, která výhercům přináší hodnotné ceny a investice v objemu přes milion korun. Hlavními garanty soutěže, jejímž cílem je podpořit podnikavého ducha u české veřejnosti a u vysokoškolských studentů zvláště, jsou Podnikatelský inkubátor při Vysoké škole ekonomické v Praze a Hospodářská komora hlavního města Prahy. Partnerem a hlavním sponzorem celé akce je skupina RWE v ČR.

Sdílet

„Mít vlastní podnik nebo firmu je snem mnoha lidí. Uvést dobrý nápad do praxe však pro spoustu z nich stále představuje nepřekonatelný problém, ať už z důvodu nedostatečných zkušeností, chybějících financí nebo jednoduše obav z neúspěchu. Právě takové lidi chceme soutěží podpořit,“ řekl Miroslav Křížek, ředitel Podnikatelského inkubátoru při VŠE, který je jedním z odborných garantů soutěže.

Do soutěže může být přihlášen libovolný podnikatelský záměr, nápad na rozšíření firmy či projekt pro investory, přičemž rozhodující není formální zpracování, ale nápad – obsah projektu. Svůj záměr mohou jednotlivci i týmy přihlásit prostřednictvím webových stránek www.soutezomilion.cz, a to až do 15 listopadu 2007. Přihlášené projekty bude na základě proveditelnosti, potenciálu dalšího růstu a samozřejmě originality posuzovat porota složená z akademiků, zkušených podnikatelů, investorů a odborných novinářů. Slavnostní vyhlášení výsledků a předání cen proběhne v polovině prosince.

Pro výherce jsou připraveny věcné i finanční ceny a investice v hodnotě přes milion korun. Výherci si z nich budou moci vybírat na základě svého výsledného pořadí. Hlavní cenou je stipendium 150 tisíc korun od hlavního partnera akce, energetické skupiny RWE. Dalšími sponzory soutěže jsou (v abecedním pořadí): ASUS, Ernst & Young, Euronews, Jazykový Institut Praha, OKI, Profi-kancelář, ekonomický systém Pohoda a T-Mobile.

„RWE je vždy otevřena zajímavým a kreativním nápadům. Proto dlouhodobě podporujeme vysokoškolské programy, které motivují studenty v jejich práci na skutečně reálných a realizovatelných projektech. Naším cílem je v rámci společenské odpovědnosti pomáhat k přípravě budoucích expertů a manažerů, kteří poté snáze najdou uplatnění například i v energetice,“ uvedl v souvislosti s prvním ročníkem soutěže ředitel komunikace RWE v ČR Martin Chalupský.

Kromě věcných cen soutěž účastníkům otevírá cestu k investorům, kteří jim pomohou uvést projekty do života. Každý investor se zavazují vložit do vybraného projektu minimálně 200 tisíc korun.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).