„Možnost jednoduchého a rychlého ověření aktuálního stavu partnerů během obchodního procesu vidím jako citelný nedostatek, tím vzniká prostor pro firmy, které jednají nekorektně, neplní své závazky a zanechávají pohledávky,“ říká Jan Žáček ze společnosti Logos. „Díky propojení systémů získají naši zákazníci přidanou hodnotu v podobě kvalitních informací o obchodním chování a finančním zdraví svých potenciálních i stávajících obchodních partnerů, a tím zároveň možnost stabilnějšího řízení cash-flow a pohledávek své společnosti,“ dodává Jan Žáček, Solution Manager CRM společnosti Logos.
„Mezi naše hlavní cíle v partnerském prodeji patří zajištění dostupnosti systému SSV pro zákazníky v jejich známém prostředí. Proto jsme oslovili společnost LOGOS, která je nejvýznamnějším dodavatelem systému MS Dynamics CRM v České Republice, a zahájili jednání o zpřístupnění SSV pro její stávající a potenciální klienty. Je to logický krok směrem ke koncovým uživatelům.“ říká Zdeněk Honek, obchodní ředitel společnosti Creditinfo Solutions.
V rámci dohody bude společnost LOGOS, poskytovat svým zákazníkům v rámci Microsoft Dynamics CRM možnost využít funkčností, které poskytuje systém SSV. Díky tomu pak zákazník bude k datům v SSV přistupovat přímo z prostředí CRM. Vzájemné propojení poskytne uživatelům nástroj pro minimalizaci rizika spolupráce s nevěrohodnými partnery a také průběžnou prevenci díky automatizovanému monitoringu.
Systém Sledování Vazeb (SSV) je vysoce sofistikovaný nástroj, který umožňuje online grafické zobrazení vazeb mezi subjekty v České republice i na Slovensku. SSV byl původně vyvinut pro finanční instituce, které dle opatření ČNB sledují ekonomicky spjaté skupiny při vyhodnocování úvěrového rizika. SSV umožňuje efektivní zobrazení vztahů a vazeb mezi společnostmi, statutárními zástupci a dalšími ekonomicky aktivními subjekty. Zároveň sleduje, zda není daný subjekt či jiný z jeho okolí v konkurzu, návrhu na konkurz, likvidaci, exekuci, vyrovnání, případně zda není evidován v některé z dlužnických databází. O uvedených stavech může být zákazník informován i automatizovaně, a toto hlášení lze zapojit do obchodních procesů.
Aktuálně SSV integruje 40 samostatných zdrojů a obsahuje přes 5 140 000 primárních vazeb, informace o 2 632 000 živnostnících, 1 720 000 fyzických osobách a cca 510 000 právnických osobách na českém trhu. Zároveň je v SSV integrováno přes 259 000 finančních závěrek a informace o více než 190 000 dlužnících.