„Velké N jako Irena …“
Jak si klienti žádají o embosovanou kartu:
- Klient: „Chtěl bych aktivovat bambusovou kartu…“
- Klientka: „Dobrý den, já bych chtěla expirovanou kartu…“
CC: „Prosím, vy chcete prošlou kartu?“
Klient: „Jéééé, to už jako rovnou mluvím s váma, joooo??? No já myslel, že to bude s bankomatem…Tak teda jako dobrý den, no…“
Klientka: „A jaké tam na mě máte číslo?“
CC: „To vám nemůžu říct.“
Klientka: „Ale jestli tam máte … tak to se mi nedovoláte, to je zrušený.“
CC: „Věřte mi, spojíme se!“
Zadáváme jednorázový příkaz k úhradě podle vzoru PODVODY (místo odvody, ale to je detail)
CC: „Vaše karta shořela na území České republiky?“
K: (smích) „Jojo, my jsme měli doma trochu větší ohýnek.“ (klientovi shořela peněženka – to je tak když blokujete kartu a učíte se vypisovat požadavky podle skriptů)
„Chcete říct celé číslo karty nebo posledních šestnáct čísel?“
CC: „Malý moment, systém vyhledává Vaší kartu…“
K: „Tu kartu nemusíte hledat, já jí mám na stole… “
„Prosím rodné číslo účtu.
K: „Chtěl bych aktivovat kartu.“
CC: „O jakou kartu se prosím jedná?“
K: „To je ta Generál.“ (asi Generali…)
CC: „Prosím 9. znak z hesla.“
K: „Ten ne, ten nefunguje!“
CC: „Hlásíte se na účet přes klientské číslo?“
Vzteklý klient: „Já žádný klientský číslo nemám! Mám jen tu malou cvakačku a dělejte, takhle pomalu pracovat nebudete…“
Zadávání TB příkazu: „Paní Nováková, kam chcete tedy posrat ten příkaz?“
„Kurvy podílových fondů.“ (curves – anglicky křivky)
„Máte žluté nebo modré pozadí?“
„Otevírací doba poboček ve svátek je do 8 do večeře.“
„Co Vám ještě můžu udělat?“
„Ano, HZL budeme vydávat v létě. Přibližně v březnu nebo dubnu.“
Volá klient p. Kýbl, na konci hovoru:
CC: ,,Máte prosím další přání, pane Kbelíku?“
K: „Takhle krásně spisovně mi ještě nikdo neřekl.“
CC: „Prosím vaše rodné číslo.“
K.: „To prosím né, to je totiž jako vývoj rašeliny :o) …“
Veselý nový rok 2010!!!