Hlavní navigace

Slavia pojišťovna v sociální síti a ve virtuálním světě

[Tisková zpráva] Z hlediska portfolia pojistných produktů patří Slavia pojišťovna mezi nejvýraznější pojišťovny v ČR.

Sdílet

Stále hledá nové cesty a produkty, které mohou oslovit české klienty. Například jako jediná nabízí pojištění pokut a jako jedna z mála převádí bonus z povinného ručení na havarijní pojištění. Její produkty jsou jednoduché, srozumitelné a cenově dostupné. Slavia pojišťovna se snaží vyhledávat nové příležitosti také v oblasti marketingové komunikace. Pojišťovnu tak nyní najdete na Facebooku a vizuálního ztvárnění se dočkala i ve virtuálním světě Second Life.

Online komunikace je dnes neoddělitelnou součástí marketingového mixu každé značky. Klasické produktové weby i nadále mají především informativních charakter, naopak emotivní propojení se značkou dnes zajišťují především sociální sítě. „Chceme budovat pozitivních vztah k naší značce i u mladých lidi, kteří se v budoucnu mohou stát našimi klienty. Pro mladé je stále fenoménem Facebook, kde je možné efektivně komunikovat i různé cenové akce a novinky pojišťovny. Virtuální svět Second Life nám zase umožňuje ukázat velmi atraktivní grafickou identitu Slavia pojišťovny, vycházející z dlouholeté tradice pojišťovny,“ říká Jan Bárta, marketingový ředitel Slavia pojišťovny.

Online kampaně na sociálních sítích pro pojišťovnu realizuje agentura Fraggo.net.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).