SkyCorporate umožňuje změnit jméno cestujícího, datum nebo čas odletu. V případě, že se klient rozhodne let zrušit, může požádat o náhradu letenky v plné výši ve prospěch kreditní karty plátce až do dvou hodin před plánovaným odletem, a to bez jakýchkoli dodatečných poplatků. V případě zrušeného letu ze strany přepravce nahradí SkyEurope poplatky za letenku v plné výši ve prospěch kreditní karty klienta.
SkyCorporate zároveň nabízí jednoduchou rezervaci nejen prostřednictvím rezervačního centra na čísle +420 246 096 096, ale také prostřednictvím internetové stránky společnosti www.skyeurope.com při použití osobního B2B identifikačního čísla a hesla. SkyCorporate umožňuje vystavení letenky na jméno plátce namísto jména cestujícího. Potvrzení rezervace ja zasíláno emailem, klient tak získává pravidlený měsíční přehled o spotřebovaných letenkách.