Hlavní navigace

S cestovním pojištěním Allianz vycestuje každoročně více než 300 tisíc turistů, v loňském roce to bylo 334 tisíc

[Tisková zpráva] Praha, 21. února 2012; Meziročně stoupl zájem o cestovní pojištění u Allianz pojišťovny o 13 %. Tradičně největší počet klientů si jej uzavírá v době prázdnin – v červenci – cca 59 000, v srpnu – 46 000, pak také v červnu a v září – cca 34 – 35 000 – těchto měsíců využívají k letní dovolené zejména senioři, nebo lidé s menšími dětmi, a to zejména kvůli levnějším mimosezónním zájezdům. Druhá vlna je v zimě – v lednu a únoru, ale zimní sezóna je o poznání slabší – pojišťuje se kolem 20 tisíc klientů – než ta letní.

Sdílet

Letošní novinkou v cestovním pojištění bude roční rodinné cestovní pojištění, které za výhodnou cenu pokryje výjezdy rodiny – dospělých i dětí – jak za sluncem, tak na lyže, či kamkoliv jinam.

„Klienti mohou odjet kamkoliv bez obav a mohou se věnovat i rekreačnímu sportu, protože cestovní pojištění Allianz zmíněná rizika kryje a navíc bez limitu na léčebné výlohy, byť by byly několikamilionové,“ uvádí ředitelka úseku cestovního pojištění Allianz Jana Slavíková.

Letošní zima ukázala, že poměrně velké množství škod z pojištění léčebných výloh v zahraničí bylo způsobeno jinou osobou, nejčastěji šlo o srážky lyžařů na sjezdovce. Čím dál častěji se naši turisté stávají „lacinou kořistí“ pro lyžaře z jiných zemí, kteří si neváhají i v případě „zanedbatelných“ škod najmout právníky a peníze vymáhat.

„Obrana proti těmto ne vždy zcela čestným praktikám zahraničních lyžařů je pouze jedna – v každém případě nepodepisovat žádný dokument a vždy zavolat asistenční službu, která umí zajistit i právní pomoc, nebo alespoň tlumočníka,“ doplňuje Jana Slavíková.

Zima pomalu končí, proto se i v Allianz pojišťovně připravují v produktových úsecích na letní sezónu. Letošní novinkou v cestovním pojištění bude roční rodinné cestovní pojištění, které za výhodnou cenu pokryje výjezdy rodiny – dospělých i dětí – jak za sluncem, tak na lyže, či kamkoliv jinam.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).