Rozvoj pojistných produktů v čele zájmu Komerční banky

Sdílet

Rozvoj produktů životního pojištění hraje významnou roli ve strategii a novém obchodním modelu Komerční banky, který připravuje ve spolupráci se svým majoritním akcionářem Société Générale.

Komerční banka plně podpoří Komerční pojišťovnu nejen silou svého kapitálu, ale také zesílenou podporou v oblasti prodeje jejich produktů v rámci celé své obchodní sítě.

„Mohu potvrdit, že rozvoj prodeje pojistných produktů hraje ve strategii KB důležitou roli. Portfolio stávajícíh produktů hodláme rozšířit o produkty, které jsou v zahraničí oblíbené a s nimiž má Société Générale bohaté zkušenosti,“ uvedl v této souvislosti předseda představenstva generální ředitel Komerční banky Alexis Juan.

Společná strategie Komeční banky a Société Générale se opírá o silnou finanční a kapitálovou pozici obou bank na trhu.

Tabulka č. 1104
  Vlastní jmění Tržní kapitalizace
KB 20,2 mld CZK 35.5 mld. CZK
SoGe 16,9 mld. EUR 28 mld. EUR

Markéta Dvořáčková
Divize Komunikace KB

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).