Reklama eBanky získala Zlatou cenu Effie za nejefektivnější kampaň roku

eBanka získala Zlatou cenu Effie za nejefektivnější reklamní kampaň v kategorii služby, kterou pro ni připravila agentura Ogilvy  Mather. Effie je jedinou soutěží, kde se neoceňuje kreativita, ale především obchodní výsledky kampaní. Effie představuje komplexní systém hodnocení kampaní především z pohledu plánování, průzkumu trhu, nasazení médií, kreativitu a management rozpočtu. Celkově se do hodnocení za rok 2003 přihlásilo 69 prací, soutěž pořádá Asociace komunikačních agentur.

Sdílet

Z ocenění mám samozřejmě velkou radost. Příležitost spoluvytvářet komunikaci eBanky v momentě, kdy prochází výraznými změnami, pro mě představuje velkou výzvu, říká Petr Pištělák, ředitel marketingu eBanky. Rád jsem nabídnutou rukavici zvedl. Jsem přesvědčen, že dobrá komunikace nezávisí na konkrétním oboru a že mohu efektivně využívat své dosavadní zkušenosti, dodává Petr Pištělák, který do eBanky nastoupil letos v dubnu. Dříve působil v Procter & Gamble, na pozici Business Unit Leader v divizi kosmetických výrobků pro region Střední Evropa Jih.

Od zahájení kampaně zakládáme o 260 % více účtů než před ní. V posledním období činí měsíční nárůst téměř 4 tisíce nových klientů.

Osobnost typu Petra Pištěláka jsme pečlivě hledali a s jeho nástupem jsme samozřejmě spojovali velká očekávání, uvedl předseda představenstva a generální ředitel eBanky Radomír Lašák. Jsme si vědomi, že profesionální a jasná komunikace je v našem oboru klíčová.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).