Z ocenění mám samozřejmě velkou radost. Příležitost spoluvytvářet komunikaci eBanky v momentě, kdy prochází výraznými změnami, pro mě představuje velkou výzvu,
říká Petr Pištělák, ředitel marketingu eBanky. Rád jsem nabídnutou rukavici zvedl. Jsem přesvědčen, že dobrá komunikace nezávisí na konkrétním oboru a že mohu efektivně využívat své dosavadní zkušenosti,
dodává Petr Pištělák, který do eBanky nastoupil letos v dubnu. Dříve působil v Procter & Gamble, na pozici Business Unit Leader v divizi kosmetických výrobků pro region Střední Evropa Jih.
Od zahájení kampaně zakládáme o 260 % více účtů než před ní. V posledním období činí měsíční nárůst téměř 4 tisíce nových klientů.
Osobnost typu Petra Pištěláka jsme pečlivě hledali a s jeho nástupem jsme samozřejmě spojovali velká očekávání,
uvedl předseda představenstva a generální ředitel eBanky Radomír Lašák. Jsme si vědomi, že profesionální a jasná komunikace je v našem oboru klíčová.