Hlavní navigace

Ředitelem pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny se stal Ondřej Havlík

[Tisková zpráva] Ondřej Havlík (43) byl 1. 5. 2011 jmenován ředitelem pro strategii, marketing a vztahy se zákazníky DIRECT Pojišťovny. Na této pozici má na starosti především řízení veškerých marketingových aktivit DIRECT Pojišťovny a přípravu klíčových projektů v oblasti strategie společnosti. Ondřej Havlík přišel do DIRECT Pojišťovny, člena pojišťovací skupiny RSA, z postu ředitele marketingu a standardního retailového segmentu Raiffeisenbank a.s.

Sdílet

„V DIRECT Pojišťovně klademe velký důraz na účinné řízení a koordinování marketingových kampaní, pečlivý monitoring i analýzu trhu. Bohaté zkušenosti Ondřeje Havlíka v oblasti strategického marketingu DIRECT Pojišťovnu výrazně posílí a povedou k efektivnější komunikaci,“ říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny. 

Ondřej Havlík je ve své funkci zodpovědný za řízení strategie DIRECT Pojišťovny, jejímiž klíčovými pilíři jsou vysoce kvalitní služby, nabídka cenově výhodných produktů a jednoduchý a rychlý způsob sjednání pojištění. Ondřej Havlík má na starosti také plánování marketingových kampaní a posilování dobrých vztahů se zákazníky DIRECT Pojišťovny. Cílem Ondřeje Havlíka je vytvořit ještě silnější pojišťovnu zaměřenou na potřeby klientů.

Oddělení zaměřené na strategický marketing, které Ondřej Havlík povede, přispívá k posilování pozice DIRECT Pojišťovny na trhu. Čerpá z bohatých zkušeností a know-how mateřské společnosti RSA, která své produkty a služby nabízí 20 milionům zákazníků ve více než 130 zemích světa. RSA v oboru pojišťovnictví působí již více než tři sta let a má tak přístup k rozsáhlým znalostem a zkušenostem z pojišťovacích trhů v mnoha zemích.

Ondřej Havlík před svým nástupem do DIRECT Pojišťovny pracoval v Raiffeisenbank a.s., kde působil od roku 2005 na postu ředitele divize pro marketing a standardní retailový segment. Zde zodpovídal zejména za marketingovou komunikaci banky, digitální marketing, řízení vztahů se zákazníky a část klientského i produktového portfolia. Svou profesionální kariéru zahájil v roce 1992 v oblasti FMCG u společnosti Procter and Gamble ČR & SR jako brand manažer. Poté přešel do Yoplait Czech a.s., kde se stal výkonným ředitelem pro prodej a marketing.

Ondřej Havlík vystudoval systémy řízení na Ekonomické fakultě VŠB-Technické univerzitě v Ostravě. Má bohaté jazykové znalosti, plynně hovoří anglicky, ovládá také polštinu a ruštinu. Mezi jeho největší koníčky patří jeho dvě malé dcery Klárka a Kristýnka.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).