Hlavní navigace

Ředitelem odboru reklama České spořitelny se stal Roman Maco

[Tisková zpráva] Novým ředitelem odboru reklama České spořitelny se k 1. červenci 2011 stal Roman Maco. V České spořitelně bude zodpovědný za reklamní aktivity nejen České spořitelny, ale také většiny dceřiných společností.

Sdílet

„Pracovat pro Českou spořitelnu je pro mě výzva. Těším se, že se budu moci zapojit do marketingové komunikace největší české banky, porozumět potřebám klientů a nabídnout jim takové produkty a služby, které skutečně potřebují,“ řekl Roman Maco, ředitel odboru reklama České spořitelny. „V České spořitelně se chci zaměřit na překlopení nabídky z produktově orientované společnosti na společnost se segmentově orientovanou strategií, ke které se bude mimo jiné vázat i nová marketingová komunikace banky,“ dodal Roman Maco.

Roman Maco (39) se pohybuje na poli marketingu a reklamy již 16 let. Do České spořitelny přišel ze společnosti 2N Telecommunications, kde působil jako ředitel marketingu a člen top managementu. Předtím pracoval jako šéf marketingové komunikace v GE Money Bank v ČR a působil také jako leader marketingové komunikace v rámci akvizice GE Money Bank na Filipínách.

Roman Maco je držitelem titulu MBA, který získal v rámci studia na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně pod záštitou britské Nottingham Trent University. Kromě toho také absolvoval řadu stáží a odborných kurzů v Evropě a USA.


Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).