„Pracovat pro Českou spořitelnu je pro mě výzva. Těším se, že se budu moci zapojit do marketingové komunikace největší české banky, porozumět potřebám klientů a nabídnout jim takové produkty a služby, které skutečně potřebují,“ řekl Roman Maco, ředitel odboru reklama České spořitelny. „V České spořitelně se chci zaměřit na překlopení nabídky z produktově orientované společnosti na společnost se segmentově orientovanou strategií, ke které se bude mimo jiné vázat i nová marketingová komunikace banky,“ dodal Roman Maco.
Roman Maco (39) se pohybuje na poli marketingu a reklamy již 16 let. Do České spořitelny přišel ze společnosti 2N Telecommunications, kde působil jako ředitel marketingu a člen top managementu. Předtím pracoval jako šéf marketingové komunikace v GE Money Bank v ČR a působil také jako leader marketingové komunikace v rámci akvizice GE Money Bank na Filipínách.
Roman Maco je držitelem titulu MBA, který získal v rámci studia na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně pod záštitou britské Nottingham Trent University. Kromě toho také absolvoval řadu stáží a odborných kurzů v Evropě a USA.