Jsem si jistý, že se nám v Leo Burnett a Starcomu podařilo nalézt silné partnery pro pokračování úspěšného růstu Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny na českém trhu a věřím, že naše spolupráce a nové kampaně tento růst ještě urychlí,
uvedl Jan Vraný, ředitel odboru bankovnictví pro soukromé osoby Raiffeisenbank a.s.
Rozhodnutí Raiffeisenbank a Raiffeisen stavební spořitelny spolupracovat s naší agenturou je pro nás významným oceněním našich strategických a kreativních kvalit i našich bohatých zkušeností z oblasti finančního sektoru v České republice. Jsme přesvědčeni, že se nám podařilo sestavit silný tým, se kterým Raiffeisenbank i Raiffeisen stavební spořitelna dosáhnou vysoko stanovených cílů. Velmi se těšíme na vzájemnou spolupráci,
dodává Josef Havelka, ředitel agentury Leo Burnett Advertising pro střední a východní Evropu.
Čestmír Ondrůšek
Raiffeisenbank a.s.