Hlavní navigace

Poštovní spořitelna snižuje ceny elektronického bankovnictví

Poštovní spořitelna mění od 1. července sazebník a razantně snižuje cenu transakcí prováděných prostřednictvím kanálů přímého bankovnictví. Potvrzuje tak roli cenově nejvýhodnější banky na českém trhu.

Sdílet

Poštovní spořitelna nabízí klientům řadu možností, jak spravovat své finance – vedle více než 3400 pošt a poboček Poštovní spořitelny jsou to i kanály přímého bankovnictví: Max Phone PS, Max Mobil PS a Max Internetbanking PS.

Poštovní spořitelna zaznamenává růst u všech přímých kanálů. Například počet uživatelů internetového bankovnictví Poštovní spořitelny – Max Internetbankingu PS – roste v rádu desítek procent měsíčně. Poštovní spořitelna jim proto vychází snížením ceny.

Stále větší množství našich klientů používá přímé bankovnictví. Nejpopulárnější je Max Phone PS, tedy telefonní bankovnictví, kde počet uživatelů přesahuje 200 000. Nejrychleji rostoucím přímým kanálem je pak Max Internetbanking PS. Například k 1. lednu letošního roku měla Poštovní spořitelna 11 tisíc účtů s Max Internetbankingem PS, zatímco ke konci května bylo takových účtů už 26 tisíc, uvedl Miroslav Seidl, manažer pobočkové sítě Poštovní spořitelny. To je jedním z důvodů, proč od 1. července razantně snižujeme ceny u všech kanálů elektronického bankovnictví, dodal Miroslav Seidl.

Přímé bankovnictví PS
Max Phone PS Max Mobil PS Max Internetbanking PS
31.5.2005 201 000 15 000 26 000
1.1.2005 194 000 9300 11 000
Změna v % 3,60% 61,30% 236%

Martin Orság
tiskový mluvčí Poštovní spořitelny

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).