Hlavní navigace

Program Banka první volby v 1. čtvrtletí roku 2008 se stal základem pro strategii společenské odpovědnosti ČS na období 2008 - 2010

Česká spořitelna stanovila svou strategii v oblasti své společenské odpovědnosti na roky 2008 – 2010. Tato strategie je provázaná s programem Banka první volby, který položil základy dalšího růstu a úspěchů společnosti. Tuto novou strategii charakterizuje motto „Investujeme pro budoucnost“. Obsahuje tři hlavní oblasti - vzdělávání, s primární ale ne výlučnou orientací na finanční vzdělávání, pomoc lidem v nouzi se zaměřením na stárnoucí společnost a pomoc při prevenci a léčbě drogově závislých a udržitelný rozvoj, péče o prostředí, ve kterém žijeme.

Sdílet

Program Banka první volby pro roky 2006 –2008 zahájila Česká spořitelna v červenci 2006 s jasným cílem, aby jí pomohl upevnit vedoucí pozici v oblasti drobného bankovnictví a finančních trhů a posílit pozici a význam České spořitelny v oblasti služeb malým a středním firmám. Program Banka první volny se skládá ze sedmi základních stavebních kamenů, které tvoří základnu pro naplňování jednotlivých milníků:

  1. Klienti
  2. Developerská střediska poskytují specializované poradenství investorům a developerům.
  3. Dámský investiční klub sdružuje ženy-investorky.
  4. Sociální odpovědnost firmy
  5. Středisko poradenství dlužníkům na pomoc předluženým (17. ledna charitativní organizace otevřela svou první kancelář v Praze).
  6. Nová strategie sociální odpovědnosti firmy (motto „Investujeme pro budoucnost“).
  7. Distribuční síť
  8. Naši realitní makléři (Realitní společnost České spořitelny) jsou nejkvalifikovanější makléři v České republice.
  9. Firemní kultura
  10. Výsledky spokojenosti zaměstnanců byly prezentovány v centrále, v oblastních pobočkách a v dceřiných společnostech, následný realizační/akční plán byl schválen představenstvem.
  11. Firemní strategie byla zaměstnancům v centrále a v oblastních pobočkách srozumitelně komunikována prostřednictvím Road Shows a workshopů.
  12. Řízení služeb
  13. Trvalé zvyšování počtu klientských dotazů zpracovaných za 24 hodin (80 % cíle).
  14. Procesy
  15. Pobočky: standardní čekací doba na pobočkách 7 min. V 1Q 2008 jsme dosáhli 77% standardní čekací doby (oproti 70 % ve 4Q 2007).
  16. Centrála: počet návrhů na zlepšení (prostřednictvím procesů SixSigma, Lean, Kaizen atd.) – v 1Q2008 šestkrát více, jde o meziroční zlepšení.
  17. Služby a produkty
  18. Uskutečněna vůbec první platba v SEPA (Single Euro Payment Area).
  19. Internetové bankovnictví nabídlo klientům nové funkce, které banka testovala od loňského listopadu u vybraných uživatelů internetového bankovnictví SERVIS 24.
  20. Úhrady v EUR do čtyř hodin: Česká spořitelna zadává platby PRIEURO.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).