Strategie hele staví od začátku na značkových modelech za akční ceny a silné marketingové komunikaci. V prodejnách hele mohou zákazníci každý měsíc nakoupit značkové zboží za ceny srovnatelné s obdobným neznačkovým modelem z hypermarketu, to vše s kvalifikovanou obsluhou, servisem a dalšími službami. V rámci letošních speciálních akcí, které jsou komunikovány letákovou kampaní, si zákazníci z prodejen hele odnášejí navíc i hodnotný dárek.
Největší zájem a rekord v počtu prodaného modelu v České republice jsme zaznamenali v červenci. Při koupi pračky Whirlpool za 9 990 korun zákazníci navíc dostali zdarma bazén s filtrací za 3 990 korun. Této nabídky využilo 2 000* zákazníků,
uvedl Peter Bojnanský, ředitel aliance hele. Toto číslo překonalo dosavadní rekord aliance hele z loňského srpna, kdy bylo v rámci jedné reklamní akce prodáno 1 300* chladniček Whirlpool.
*Počty kusů jediného prodaného modelu se u srovnatelných speciálních akcí v České republice obvykle pohybují maximálně okolo 500 ks.
Klienti, kteří si v březnu v prodejně hele zakoupili kombinovanou chladničku Whirlpool za 8 990 korun, dostali navíc mikrovlnou troubu v hodnotě 1 299 korun. V květnu si zákazníci společně s kombinovanou chladničkou Indesit za 9 990 korun odnášeli i sekačku na trávu v hodnotě 1 990 korun. Stejně atraktivní byla také červnová nabídka: k televizoru LG za 8 990 Kč přibylo zdarma ještě horské kolo v hodnotě 3 990 korun. Dárky, které zákazníci získávají v prodejnách hele zdarma, mají kvalitu odpovídající standardům v dané cenové kategorii. Na jejich výběru jsme si dali opravdu záležet, protože si uvědomujeme, jak je důležité nezklamat důvěru našich zákazníků i v tomto směru,
vysvětluje Peter Bojnanský.
Silní partneři, kvalitní servis, pravidelná reklama a přítomnost i v menších městech – tím vším si aliance hele získává na důvěryhodnosti u zákazníků i prodejců elektroniky. Mezi členy hele jsou podnikatelé s jedním obchodem i nezávislí obchodníci, kteří mají více prodejen v několika městech. Osobně na existenci hele oceňuji nejenom to, že se stává dobrou značkou pro obchod, ale i to, že přispívá k udržení a rozvíjení pracovních míst.
řekl Jiří Dostál, majitel Elektra Dostál v Uničově a Litovli a dodává: Nárůst hypermarketů a specializovaných řetězců sice také vytváří pracovní místa, ale ta se koncentrují ve větších městech. Naši zákazníci navíc oceňují, že je obsloužíme i v menších městech a skutečně se jim věnujeme, i když si k nám přijdou koupit jen maličkost.