Zkracování termínů výstavby nebývá všedním jevem. Rád konstatuji, že v tomto případě se nám podařilo při realizaci takto náročného inženýrského díla termín zkrátit. Po loňském uvedení do provozu nově rekonstruovaného podjezdu v Seifertově ulici se nám opět podařilo v rámci železničního projektu významně přispět k řešení dopravní situace v Praze. A tak již dnes, 1. prosince 2005, je první soubor objektů ze stavby Nového spojení hotov a může sloužit hlavnímu městu,
uvedl Jan Komárek, generální ředitel SŽDC.
Dopravní situace na Krejcárku byla dlouhodobě neúnosná, proto jsme oproti původním plánům přednostně postavili silniční estakádu a nyní můžeme nerušeně pokračovat v modernizaci železniční trati,
uvedl generální ředitel Skanska ŽS Jindřich Topol.
Estakáda Krejcárek spojuje ulice Novovysočanská a Pod Plynojemem a tvarově kopíruje stávající tramvajovou trasu mezi Ohradou a Palmovkou. Ulice Pod Plynojemem původně křižovala frekventovanou Vítkovskou trať a často zde docházelo k dopravním zácpám. Nová estakáda železniční trať přemostí, urychlí automobilovou dopravu a řidiči už nebudou muset čekat na vlakových přejezdech. Trať je součástí tzv. Nového spojení, které umožní a zkapacitní napojení železničních tahů ze severu a východu země do pražského Hlavního nádraží.