Hrubé předepsané pojistné DIRECT Pojišťovny od začátku roku do konce třetího čtvrtletí roku 2011 dosáhlo výše 244,7 milionu Kč (podle Mezinárodních standardů finančního výkaznictví IFRS) a v porovnání se stejným obdobím roku 2010 vzrostlo o 13 %. Hodnota čistého předepsaného pojistného britské pojišťovací skupiny RSA, mateřské společnosti DIRECT Pojišťovny, za stejné období přitom představuje 1,6 násobek vybraného pojistného v celé České republice.
„DIRECT Pojišťovna ve třetím čtvrtletí roku 2011 dosáhla hrubého předepsaného pojistného 244 mil. Kč, což je o 13 % více než ve třetím čtvrtletí loňského roku. To nás stále drží na špičce českého pojišťovacího trhu v přímém pojištění a potvrzuje tak správnost naší strategie přímého prodeje. A není to jen sjednávání pojišťění přes internet nebo telefon. Snažíme se být klientovi co nejblíže, a proto spolupracujeme také se stále se rozšiřující řadou partnerů,” říká Ján Čarný, generální ředitel DIRECT Pojišťovny.
Mateřská společnost DIRECT Pojišťovny, pojišťovací skupina RSA, která byla založena v roce 1710 ve Velké Británii a je jednou z nejstarších a nejvýznamnějších mezinárodních pojišťovacích skupin, dosáhla ve třetím čtvrtletí roku 2011 výborných hospodářských výsledků. Čisté předepsané pojistné skupiny RSA se ve třetím čtvrtletí roku 2011 zvýšilo na 6,1 miliardy liber, meziročně tak vzrostlo o 11 %.
„Region střední a východní Evropy je pro RSA jedním z klíčových. Prostřednictvím dceřiných společností, jako je například DIRECT Pojišťovna v České republice, se snažíme přinášet na tento trh zkušenosti silné mezinárodní skupiny. Proto nás velmi těší dynamický růst DIRECT Pojišťovny i četná ocenění za inovace, která se jí za letošní rok podařilo získat,“ říká Andrew Burke, generální ředitel RSA Group pro střední a východní Evropu.
DIRECT Pojišťovna je jedničkou na trhu přímého pojištění v České republice a nadále pracuje na rozvoji tohoto distribučního modelu. Ve spolupráci s partnery z řad obchodních řetězců, prodejců aut, bank, developerů a cestovních kanceláří rozšiřuje svou nabídku do míst, kde klienti pojištění nejvíce potřebují.
V říjnu letošního roku získala DIRECT Pojišťovna ocenění za nejlepší finanční web v ČR za rok 2011 v soutěži WebTop100. V oborové kategorii Finance předstihla dalších 26 přihlášených bank a pojišťoven. V celkovém hodnocení získala dokonce druhý nejvyšší počet bodů a předčila tak vítěze soutěže v hlavní kategorii i dalších 206 přihlášených webů.