KB pak novému klientovi poskytne vzory dopisů, kterými klient o změně své banky informuje dodavatele služeb či zboží jako inkasující společnosti a sama zdarma vyřídí veškeré další potřebné náležitosti – zajistí převod trvalých příkazů k úhradě a souhlasů s inkasem, příp. zprostředkuje zrušení běžného účtu klienta včetně převedení zůstatku na nový účet.
Postupy a pravidla pro proces změny banky odpovídají Kodexu České bankovní asociace Mobilita klientů – postup při změně banky, ke kterému Komerční banka přistupuje jako jedna z prvních bank v ČR. Cílem Kodexu je sjednotit postupy a nastavit konkrétní pravidla a termíny, které umožní hladké převedení klientových trvalých příkazů a souhlasů s inkasem z původní do nové banky včetně možnosti zrušit běžný účet v původní bance.
Komerční banka nabízí dlouhodobě kvalitní produkty a služby, které se umí přizpůsobit potřebám každého konkrétního klienta. Pro zjednodušení přechodu mezi dvěma bankami včetně nastavení platebního styku stačí nyní v Komerční bance klientům jedna návštěva pobočky se dvěma doklady totožnosti a informování inkasujících společností (např. telefonní operátor) o změně banky. O vše ostatní se postaráme,
uvedl Radko Belada, vedoucí Marketingu pro retailové bankovnictví Komerční banky.
Aktivní přistoupení Komerční banky ke Standardu České bankovní asociace č. 22 je dalším znakem dlouhodobé snahy banky o zlepšování přístupu ke klientům. Doplňuje dlouhodobou iniciativu KB – Garantovanou úroveň služeb. Jejím prostřednictvím se banka zavázala udržovat vysokou kvalitu produktů a služeb pro maximální spokojenost svých klientů.