Chceme ještě posílit dosavadní atraktivitu Červeného konta u našich klientů. Úrokovou sazbu rozumně upravujeme v závislosti na změnách trhu. Nyní mohou klienti využít sazbu 3,3 procenta,
říká Libor Svoboda, produktový manažer Poštovní spořitelny. Kampaň je postavena na propagaci jedné z nejvýhodnějších sazeb na trhu, nebude proto využívat žádné benefity.
Další výhody účtu jsou spojeny přímo s jeho zřízením a vedením. Červené konto není zatíženo transakčními poplatky ani poplatky za vedení a zrušení účtu. Velké plus účtu je také to, že ho klient může jednoduše odkudkoli ovládat pomocí elektronického bankovnictví,
upřesňuje Libor Svoboda.
Podzimní kampaň navazuje na podporu prodeje Červeného konta, která probíhala od 1. července do 28. srpna v podobě outdoorové reklamy na 1500 telefonních budkách v celkem 1127 městech po celé republice.
Červené konto však nepředstavuje jedinou nabídku spořicích účtů, ale patří do rodiny spořicích a investičních produktů Poštovní spořitelny. Do ní se mimo jiné řadí ještě Spořicí investiční účet a Poštovní investiční program – zajištěný. Z ucelené nabídky si každý vybere podle svých potřeb.
Kromě finančních center PS je možné zažádat o většinu produktů na všech poštách v České republice a o Červené konto i prostřednictvím obchodních zástupců ČMSS.