Hlavní navigace

Poštovní spořitelna připravila poplatkové úlevy pro své klienty

Sdílet

V souvislosti s povodněmi, které postihly Českou republiku, připravila Poštovní spořitelna pro své klienty v záplavových oblastech v období od 16. srpna do 30. září 2002 poplatkové úlevy.
Tyto úlevy se týkají zejména výběrů peněz z vkladních knížek, spořících účtů a termínovaných vkladů i při nedodržení výpovědních lhůt a obnovy ztracených nebo poškozených platebních instrumentů (vkladní knížky, platební karty apod.).
Za tyto služby nebude Poštovní spořitelna účtovat svým klientům žádné poplatky.
Bližší informace jsou zveřejněny na všech poštách a v pobočkách Poštovní spořitelny. Klienti je mohou získat také na bezplatné infolince 0800/161 162 nebo na klientservisu Poštovní spořitelny, tel. 02/6796 7101 – 7103, 02/6796 7504.

Pavel Hejzlar
Firemní komunikace ČSOB

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).