Hlavní navigace

Poštovní spořitelna přináší nově službu aktivního telefonického bankovnictví

PRAHA, 30. října – Od 1. listopadu 2006 budou mít klienti Poštovní spořitelny možnost používat další z řady kanálů elektronického bankovnictví. Poštovní spořitelna uvádí na trh službu aktivního telefonického bankovnictví, které nabídne další cestu, jak spravovat své finance 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.

Sdílet

Poštovní spořitelna chce svým klientům nabídnout nejvíce cest ke správě svých financí ze všech českých bank. Proto uvádí novinku – aktivní telefonní bankovnictví, která podstatně rozšíří stávající službu Max Phone PS. „Inovovaný Max Phone PS je nejoblíbenější službou přímého bankovnictví. V současnosti ji používá čtvrt milionu klientů, což je 25 procent všech klientů PS s běžným účtem,“ uvedl Libor Svoboda, ředitel vývoje produktů Poštovní spořitelny.

„Zřízení inovovaného Max Phone PS bude zcela zdarma, stejně tak i měsíční poplatky za vedení služby budou nulové,“ upřesnil Libor Svoboda.

Na lince telefonního bankovnictví Poštovní spořitelny, tedy Max Phone PS, najdou klienti širokou škálu služeb od klasických automatických, které již fungovaly dříve, po služby klientského poradce, jež zahrnují informace o stavu účtu, zadávání platebních příkazů, příkazy k úhradě do zahraničí, dobíjení kreditů a mnoho dalších.

Hlavní výhodou tohoto druhu ovládání účtu je jeho snadná dostupnost přes jakýkoliv telefon – pevnou linku i mobilní telefon – a zejména lehké ovládání. Při aktivním telefonickém bankovnictví je klient spojen s operátorem, který s nimi provede konkrétní požadovanou operaci. Služba je klientům k dispozici kdykoli, 24 hodin denně, sedm dní v týdnu.

Obdobně jako u ostatních služeb přímého bankovnictví i zde klade Poštovní spořitelna důraz na maximální bezpečnost. „V oblasti bezpečnosti kanálů přímého bankovnictví jsme dlouhodobě před našimi konkurenty. Pro přístup do služby klient zadává své identifikační číslo a několik znaků z PIN a hesla. Jsou zde tedy tři bezpečnostní prvky,“ upřesnil Libor Svoboda.

Operace, které může klient přes Klientské centrum provádět

• informace o účtu (zůstatky, zaúčtované položky, příkazy čekající na zpracování)
• zadání platebních příkazů (jednorázové, trvalé, příkazy a svolení k inkasu)
• změny, zrušení trvalých příkazů, svolení k inkasu
• dobíjení kreditů, trvalé dobíjení kreditů, ostatní platby mobilním operátorům
• příkaz k úhradě do zahraničí
• převody mezi účty téhož klienta (bez konverze i s konverzí)
• změny platební karty (změna limitu na platební kartě, opětovné vydání PIN, zrušení automatické obnovy platební karty)
• informace o kurzech ČSOB a ČNB, informace o úrokových sazbách a poplatcích
• nastavení a změny nastavení Max Info PS
• blokace služeb e-bankingu, změna údajů klienta (adresa, mail, telefony, fax atp.)
• výpovědi spořících účtů

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).