„Tímto krokem dále naplňujeme naši vizi být klientům co nejblíže a potvrdit tak vysokou dostupnost našich služeb,“ komentuje krok Jana Hlaváčová, která je zodpovědná za rozvoj multikanálové distribuce Poštovní spořitelny.
Finanční centrum bylo oficiálně uvedeno do provozu v pondělí 21. února. Jeho slavnostní otevření proběhne 4. března, kdy bude před pobočkou v době od 14:00 do 16:00 hodin připraven stánek s teplými nápoji pro případné klienty i neklienty. Během prvního měsíce provozu také každý návštěvník Finančního centra obdrží od Poštovní spořitelny drobný dárek.
Poštovní spořitelna poskytuje klientům své služby v nejširší obchodní síti. Zákazníci tak mohou využít 56 Finančních center nebo více než 3300 poboček České pošty, z nichž mnohé jsou dostupné i o víkendu. Zákazníci mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 770 bankomatů. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.