„Věříme, že nárůst prodeje souvisí s naším dalším podstatným krokem, kterým je uvádění cen letenek včetně poplatků. Na „Letušce“ nenajdete letenku za 1Kč jako u běžných prodejců. „Letuška“ uvádí plné ceny letenek hned zpočátku rezervace. Naši klienti nejsou nepříjemně překvapeni konečnou cenou, která je na běžných portálech mnohdy mnohonásobně vyšší, než počáteční inzerovaná cena.“
„Velkou časovou úsporu nabízíme v souvislosti s další službou, kterou je tzv. Automatický ticketing.
Pokud to letecká společnost umožňuje, letenku si kdykoli sami zarezervujete online, zaplatíte kartou přes internet a jdete přímo na letiště k odbavení. Automatický ticketing má před sebou velkou budoucnost,“ dodává Josef Trejbal.
Mezi nejprodávanější destinace na portálu Letuška.cz patří v Evropě tradičně Paříž a Londýn, ve Spojených státech New York a Chicago, na východ létají čeští klienti nejraději do Sydney, Bangkoku a Moskvy.
IT produkt 2007 Tímto titulem se může pyšnit rezervační portál Letuska.cz, který provozuje společnost Asiana. Letuska.cz byla vybrána do finále soutěže časopisu Computerworld – IT produkt 2007 v kategorii on-line služby. Soutěž má za cíl vyzdvihnout produkty disponující vlastnostmi, které je významným způsobem odlišují od konkurenčních produktů stejné kategorie.
Cestovní agentura ASIANA získala ocenění: 1. místo v kategorii „Nejlepší IATA agentura v ČR“ a 2. místo v kategorii „Nejlepší autobusový dopravce“ v anketě časopisu TTG za rok 2007.