Cílem portálu, který je určen především podnikatelům a malým firmám, je poskytovat užitečné rady a tipy pro podnikání, zodpovědět dotazy spojené s podnikáním, rychle nalézt odkazy na důležité instituce a dokumenty potřebné pro podnikání a v neposlední řadě informovat o nejvhodnějších bankovních produktech a službách.
„Hlavním navigačním prvkem portálu je kompas, který ukazuje na jednotlivé důležité fáze podnikatelského cyklu. Pro tyto fáze navrhujeme vhodná řešení jednotlivých produktových potřeb,“ uvedl Zdeněk Mojžíšek, výkonný ředitel pro marketing a business development v KB.
Při přípravě obsahu portálu spolupracuje Komerční banka s vybranými klienty – podnikateli, kteří vzorově ilustrují jednotlivé fáze podnikání a ukazují, že problémy, které podnikatelé z řad návštěvníků internetových stránek řeší, nejsou pouze jejich vlastní problémy a existují příklady jejich řešení.
Portál www.moje-firma.cz přináší cenné rady a tipy pro podnikatele, užitečné kalkulátory, formuláře pro komunikaci se státní správou a kalendář s termíny, které jsou důležité pro všechny podnikatele (například termíny odvodu záloh na daně, podání daňových přiznání apod.).
Návštěvník nalezne na stránkách také přehled nejnovějších ekonomických zpráv z domova i ze světa, analýzy ekonomické situace, podrobný slovník pojmů, důležité kontakty, a také prezentace ze seminářů a akcí určených pro podnikatele.
„Velmi zajímavý je v aktuální době rozcestník s dotacemi, který umožní nalézt podnikatelům finanční pomoc z dotačních programů EU. Využívaná je také on-line poradna, která představuje cenný aktivní prvek komunikace mezi KB a jejími klienty,“ doplnil Zdeněk Mojžíšek.
Jen v červenci navštívilo stránky portálu Moje-firma více než 12 tisíc podnikatelů. Nejvíce přístupů bylo realizováno ze Středočeského kraje, zejména z Prahy. Komerční banka připravuje průběžné rozšiřování funkcí a doplňování obsahu portálu tak, aby stránky splňovaly měnící se nároky a očekávání podnikatelů.