Hlavní navigace

Portál ČSOB patří mezi nejnavštěvovanější finanční weby v ČR

S téměř 1,3 milionem reálných uživatelů za měsíc se bankovní portál ČSOB řadí po boku oblíbených českých webů z oblasti financí a bankovnictví. Banka spustila inovované stránky na začátku letošního roku a jejich návštěvnost stoupla ve srovnání s původní verzí skoro o 50 %. Doba jedné návštěvy navíc dlouhodobě neklesá pod 4 minuty a to je další parametr, který ve srovnání s měřenými médii řadí portál ČSOB ke špičce českého internetu.

Sdílet

Ke zvýšení zájmu přispělo zavedení několika novinek v průběhu března, jako například spuštění kontaktních formulářů, propojení kalkulaček se žádostmi o konkrétní produkt nebo nasazení nové interaktivní mapy pro vyhledávání poboček a bankomatů ČSOB. Byli jsme překvapeni, jaký je zájem o tuto funkci. Jen v průběhu uplynulého měsíce si pobočku nebo bankomat na mapě vyhledalo přes 40 tisíc návštěvníků stránek, říká Daniel Grinč, ředitel útvaru Produkty přímého prodeje.

Sjednat si přes web schůzku s bankovním poradcem na nejbližší pobočce a v čase, který klient sám navrhne, tak to přesně umožní interaktivní služba nazvaná kontaktní formulář. ČSOB ji na svém webu spustila v uplynulých dnech. Internet chápeme jako stále důležitější kanál pro komunikaci s našimi klienty. Veřejnost naopak požaduje detailnější informace a srovnání nejrůznějších produktů, a právě to nám umožňuje jednoduché a uživatelsky příjemné prostředí s velkým důrazem na interaktivitu s klienty, dodává Daniel Grinč. U hypoték a půjček jsou kontaktní formuláře přímo propojeny s kalkulačkou. Výkon a vlastnosti podílových fondů pak lze porovnávat na jedné stránce podobným systémem jako např. ceny zboží v internetových obchodech.

Mezi novinkami portálu www.csob.cz se objevila i možnost jeho personalizace. Návštěvník si může vytvořit osobní profil s informacemi „Moje stránka“, které jej primárně zajímají nebo je často využívá. Možnost personalizace dovoluje každá ze sekcí internetových stránek ČSOB, nastavení lze průběžně upravovat nebo přeskupovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).