Ke zvýšení zájmu přispělo zavedení několika novinek v průběhu března, jako například spuštění kontaktních formulářů, propojení kalkulaček se žádostmi o konkrétní produkt nebo nasazení nové interaktivní mapy pro vyhledávání poboček a bankomatů ČSOB. Byli jsme překvapeni, jaký je zájem o tuto funkci. Jen v průběhu uplynulého měsíce si pobočku nebo bankomat na mapě vyhledalo přes 40 tisíc návštěvníků stránek
, říká Daniel Grinč, ředitel útvaru Produkty přímého prodeje.
Sjednat si přes web schůzku s bankovním poradcem na nejbližší pobočce a v čase, který klient sám navrhne, tak to přesně umožní interaktivní služba nazvaná kontaktní formulář. ČSOB ji na svém webu spustila v uplynulých dnech. Internet chápeme jako stále důležitější kanál pro komunikaci s našimi klienty. Veřejnost naopak požaduje detailnější informace a srovnání nejrůznějších produktů, a právě to nám umožňuje jednoduché a uživatelsky příjemné prostředí s velkým důrazem na interaktivitu s klienty
, dodává Daniel Grinč. U hypoték a půjček jsou kontaktní formuláře přímo propojeny s kalkulačkou. Výkon a vlastnosti podílových fondů pak lze porovnávat na jedné stránce podobným systémem jako např. ceny zboží v internetových obchodech.
Mezi novinkami portálu www.csob.cz se objevila i možnost jeho personalizace. Návštěvník si může vytvořit osobní profil s informacemi „Moje stránka“, které jej primárně zajímají nebo je často využívá. Možnost personalizace dovoluje každá ze sekcí internetových stránek ČSOB, nastavení lze průběžně upravovat nebo přeskupovat.