Cílem kampaně je kromě zvýšení znalosti značky FLEXI také upozornění na hlavní výhodu pojištění, kterou je možnost nastavení parametrů pojištění v závislosti na životní situaci klienta. Klíčovým mottem kampaně je proto slogan „Změny nás baví“. Kampaň bude probíhat od 1. dubna do 27. května 2010. V souvislosti s novou kampaní mění Pojišťovna České spořitelny také logo FLEXI životního pojištění.
„V nové kampani zaměřené primárně na rodiny s dětmi a aktivní lidi komunikujeme zejména variabilitu nastavení parametrů pojištění v souvislosti se změnou životní situace. Možnost změny je v kampani ztvárněna prostřednictvím skici a tužky s gumou, která gumuje, respektive překresluje, původní situaci,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny.
Nový komunikační koncept „Změny nás baví“ připravila Pojišťovna ČS ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer. „FLEXI se představuje v novém světě, kde si lidé hravě mohou skicovat svou budoucnost, své představy, přání, a především je gumovat či překreslovat, jak se jim to hodí. Výlučné prostředí 3D skicáku dobře vyjadřuje lehkost, se kterou FLEXI životní pojištění reaguje na změny v životě, a výborně funguje ve všech médiích,“ říká Robert Houzar, kreativní ředitel agentury Rust, Klemperer.
Pojišťovna České spořitelny v kampani využije zejména televizní spoty, webové bannery na stránkách zpravodajských serverů a nově také polep v přestupním tunelu ve stanici metra Muzeum. Kampaň bude zároveň v průběhu dubna podpořena online hrou na internetových stránkách Pojišťovny ČS.
Zájemci o pojištění budou informováni rovněž prostřednictvím POS materiálů na pobočkách České spořitelny a v síti externích obchodních partnerů, sděleními na monitorech bankomatů České spořitelny a bannery na internetových stránkách České spořitelny a Pojišťovny ČS.
Agentura Rust, Klemperer stojí také za novou podobou loga FLEXI životního pojištění. V nové podobě je logo ztvárněno bez uzavřeného rámečku, a lépe tak vyjadřuje variabilitu a otevřenost FLEXI životního pojištění.