Cílem reklamní kampaně je představit nabídku na Osobní půjčku Cetelem s mimořádným úrokem již od 6,9 % ročně, podpořit značku Cetelem a zároveň prezentovat společnost jako zodpovědného poskytovatele úvěrů, jejíž nabídka je srovnatelná s nabídkou bankovních domů.
Nosným pilířem podzimní kampaně je televizní spot BUBNY. „Spot srozumitelným způsobem komunikuje zodpovědné poskytování úvěrů, kterým se Cetelem jako jednička na nebankovním trhu řídí. Zároveň představuje zcela výjimečnou nabídku na osobní půjčku, která začíná na úrokové sazbě 6,9 % a ukazuje i dosažitelnost půjčky na větší projekty díky nízké měsíční splátce a to příkladem ve výši 150.000 Kč za 3.170 Kč měsíčně. V podzimní kampani rovněž zazní informace, že Cetelem má za sebou již 15 let úspěšného fungování na českém trhu nebankovních úvěrů“, upřesňuje podstatu reklamní kampaně Tomáš Siegler, ředitel marketingu a komunikace Cetelem.
Spot je adaptovaný z francouzského originálu agenturou TBWA a jeho mediální realizaci zajistila agentura Mindshare. Kampaň bude doplněna také o reklamu v tisku a na internetu a celkově bude navazovat na myšlenku a příběh televizního spotu.