Podzimní kampaň Hypoteční banky: vtip, originalita i zapojení zaměstnanců a partnerů

[Tisková zpráva] Hypoteční banka, specialista na poskytování hypotečních úvěrů, přichází s originální reklamní akcí, která navazuje na kampaň z letošního jara. Opět využívá známé prvky (kreslenou rodinu a ruku se zeleným zvýrazňovačem), ovšem cíl se posunul směrem k produktové nabídce. Do reklamní akce, která odstartovala 1. října a poběží celý měsíc, se zapojí také zaměstnanci banky a externí spolupracovníci.

Sdílet

„Zkušenosti z letošního jara ukázaly, že náš nový vizuální styl je úspěšný. Tentokrát jsme se kromě image banky zaměřili i na podporu konkrétní produktové nabídky. Prostřednictvím sloganu ,Neplaťte, když nemusíte!´ chceme podpořit Hypotéku bez poplatků, která je na českém trhu unikátní,“ vysvětluje Bohdan Suchánek, ředitel marketingové komunikace Hypoteční banky. A dodává: „Již před dvěma lety jsme si vyzkoušeli, že správně nastavenou kampaní umíme vyvolat zájem o tento produkt mezi klienty i našimi externími partnery. Doufám, že se nám to povede i letos, v době, kdy hypoteční trh po skoro dvou letech začal opět projevovat známky oživení.“

Vizuály tentokrát využívají horkovzdušný balon ve tvaru nuly, která představuje nulový poplatek. Rodina v koši balonu odhazuje závaží, čímž se symbolicky zbavuje poplatků. Podzimní kampaň poběží v televizi formou nových desetisekundových i upravených třicetivteřinových spotů. Kromě televize využije Hypoteční banka i rádia a internet. Internetová kampaň vychází z kreseb Luďka Bárty a využívá řadu formátů, které si hrají s originálními slovními hříčkami. Akce bude podpořena i prostřednictvím vybraných nosičů v AquaPalace v Čestlicích a doplní nejdelší skluzavku v barvách Hypoteční banky – Hypogán.

Hypoteční banka do kampaně zapojí i své zaměstnance a externí prodejce. Vyhlásila pro ně totiž soutěž. Budou v ní používat zelené samolepky – symbol kampaně – s motivem nuly a sloganem „Neplaťte, když nemusíte“. Soutěž spočívá v nalepení a vyfocení samolepky na co nejzajímavějším místě. Nejlepší nápad hlasováním vyberou sami zaměstnanci a externí prodejci banky. Vítěz bude stylově odměněn letem v horkovzdušném balonu.

Kampaň byla připravena ve spolupráci s agenturami Rust, Klemperer, MediaFactory a MindShare.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).