Dle výsledků průzkumu uvažují dvě třetiny klientů o uzavření další smlouvy. „Zadluženost českých domácností sice roste, nicméně stále je pod úrovní vyspělých států. Proto nás nepřekvapilo, že dvě třetiny současných klientů uvažují v horizontu jednoho roku o dalším leasingu, splátkovém prodeji či úvěru,“ uvedla na adresu výsledků Mgr. Erika Duchanová, manažerka marketingu CAC LEASING. „Předmětem smlouvy by pro většinu z nich byl osobní automobil a pro jeho financování by téměř tři čtvrtiny klientů využily opět služeb CAC LEASING,“ dodává.
Na klientský servis CAC LEASING se v průběhu trvání smlouvy obrátilo 80 % lidí. Poradce kontaktují nejvíce lidé ve velkých městech, v Praze a v Brně. Veškeré informace o leasingových společnostech získávají klienti CAC LEASING nejčastěji na internetu (44 %), asi čtvrtina klientů pak shodně upřednostňuje osobní návštěvu, informace z inzerce a tisku či doporučení od přátel a známých.
Největší plus na smlouvě s CAC LEASING vidí klienti zejména v rychlosti vyřízení žádosti o financování, dále pak ve vstřícnosti zaměstnanců či finanční výhodnosti nabídky. Tři čtvrtiny klientů neměly ke smlouvě s CAC LEASING žádné výhrady.
V závislosti na požadavcích klientů plynoucích z průzkumu, plánuje CAC LEASING zdokonalit svůj internetový servis a především posílit e-mailovou komunikaci klientů se zaměstnanci CAC LEASING. Tímto přístupem nejen že plní přání klientů, ale také udržuje krok s nároky dnešní doby, ve které vítězí a bude vítězit internetová komunikace.