Počet členů věrnostního programu Českých aerolinií OK Plus vzrostl za pololetí o 14 procent na 325 000

Věrnostní program Českých aerolinií OK Plus má v současnosti 325 000 členů. Jejich počet se za pololetí zvýšil o 40 000 členů, což představuje nárůst o 14 procent. Měsíčně tak OK Plus získává asi 6500 nových členů. Rozšíření počtu držitelů prestižních Stříbrných, Zlatých a nově také Platinových karet potvrzuje zájem členů věrnostních programů o stále pestřejší škálu benefitů. Program OK Plus má 16letou historii.

Sdílet

Výhodnější parkování

Držitelé členských karet programu OK Plus, který je jedním z nejstarších věrnostních programů leteckých společností v Evropě, se nyní mohou těšit z několika nových benefitů. Od dubna mohou využít nabídku výhodného parkování na letišti v Praze, a to ve spolupráci se společností VINCI Park. Za každých zaplacených 500 korun za parkování při minimální útratě 500 korun je členům OK Plus přičteno 200 mil. Pro načtení na účet OK Plus je nutné při placení parkovného v kanceláři parkoviště předložit kartu OK Plus pracovníkovi obsluhy.

Držitelé nejprestižnější věrnostní Platinové karty mohou nově využívat speciální telefonní linku, určenou pro přednostní vyřízení požadavků klientů. Telefonní linka pro držitele Platinových karet OK Plus je k dispozici 24 hodin denně v sedmi světových jazycích.

Přístup do nového salonku

Nový ekonomický salonek v prostorách restaurantu Budweiser Budvar a kavárny Caffé L’attesa na pražském letišti mezi Terminály 1 a 2 mohou cestující Českých aerolinií vyzkoušet od července. Pro členy programu OK Plus je zde zdarma připravena káva, čaj nebo nealko nápoj v ceně do 45 korun. Držitelé Zlatých karet OK Plus zde obdrží občerstvení i pro jednoho svého hosta, držitelé Platinových karet OK Plus mohou pozvat dokonce dva ze svých přátel. Součástí vybavení salonku je také bezplatné wi-fi připojení k internetu. Cestující se v salonku mohou odbavit pomocí internet check-inu s možností vytištění palubní vstupenky. V salonku najdou také informace o odletech a příletech. Zdarma je k dispozici denní tisk. Salonek je cestujícím k dispozici denně od 8 do 22 hodin.

Nové služby Českých aerolinií

Nejnovějším benefitem nejen pro členy OK Plus, ale pro všechny cestující Českých aerolinií je bezplatná služba balení zavazadel do bezpečnostní fólie na pražském letišti v Ruzyni. Tato služba je platná pro všechny lety s kódem OK, tedy i pro lety operované code-sharovými partnery Českých aerolinií.

OK Plus Českých aerolinií

České aerolinie mají jeden z nejstarších věrnostních programů mezi leteckými společnostmi v Evropě. OK Plus Českých aerolinií je navíc propojen s věrnostními programy dalších třinácti dopravců sdružených v alianci SkyTeam a umožňuje tak cestujícím sbírat míle nebo čerpat bonusové letenky na celé síti aliance. Kromě aliančních partnerů mohou členové věrnostních programů OK Plus načítat míle a získavat bonusové letenky také na letech tchajwanské společnosti China Airlines nebo maltské Air Malta. V současnosti OK Plus registruje asi 325 000 aktivních členů a patří mezi nejprestižnější věrnostní programy v České republice s mezinárodní působností.

OK Plus Corporate

Kromě programu OK Plus, který je určen pro jednotlivce, nabízí České aerolinie podobný program také pro firemní zákazníky – OK Plus Corporate. Firmy tak mohou za lety svých zaměstnanců sbírat body na firemní účet a zaměstnanci, pokud jsou členy OK Plus, získají své míle na svůj osobní účet. Kombinace obou programů je tak pro klienty ideální. Velké firmy navíc mají s Českými aerolinemi uzavřeny korporátní smlouvy a získávají podmínky ušité přímo na míru. Většinou využívají možnosti speciální zvýhodněné ceny na konkrétní vybrané destinace v síti Českých aerolinií.

Bonusy programů OK Plus

Získané míle lze využít na bonusové letenky a na řadu dalších odměn spojených s cestováním, jako je například převedení z ekonomické do business třídy, vstup do salonků na letišti v Praze, bezplatná nadváha zavazadla, vypůjčení auta nebo lekce na letovém simulátoru či let balónem Českých aerolinií. Členové programu OK Plus mohou za příslušný počet mil nebo úseků proletěných v jednom kalendářním roce získat také Stříbrnou, Zlatou nebo Platinovou kartu, která jim přináší další řadu nadstandardních výhod a pohodlí při cestování letadlem.

Cestující získávají za uskutečněné lety skutečný počet proletěných mil minimálně však 500 na vnitrostátních a 1000 mil na mezinárodních linkách. Například cestující business třídy získávají dvojnásobný počet mil, naopak za letenky z nejlevnějších tarifů se míle nenačítají. Bonusovou letenku lze získat již za 15 000 mil.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).