Rozmary počasí doprovázené bouřkami, krupobitím, přívalovými dešti a lokálními povodněmi způsobily klientům Generali od začátku prázdnin přibližně 600 škod za více než 31 milionů korun. Přijatá opatření a zkušenosti z loňského kalamitního roku pomáhají likvidátorům pojišťovny Generali vyřizovat škody v rychlém sledu. K dnešnímu dni zlikvidovali již polovinu všech nahlášených škod za rodinných domech a domácnostech, které jsou co do počtu škod nejvíce zastoupenou skupinou. Nejvyšší jsou podle předpokladů zemědělské škody. Necelou třetinu škod nahlásili Jihočeši. Celkový účet pravděpodobně poroste dál.Rozmary počasí doprovázené bouřkami, krupobitím, přívalovými dešti a lokálními povodněmi způsobily klientům Generali od začátku prázdnin přibližně 600 škod za více než 31 milionů korun. Přijatá opatření a zkušenosti z loňského kalamitního roku pomáhají likvidátorům pojišťovny Generali vyřizovat škody v rychlém sledu. K dnešnímu dni zlikvidovali již polovinu všech nahlášených škod za rodinných domech a domácnostech, které jsou co do počtu škod nejvíce zastoupenou skupinou. Nejvyšší jsou podle předpokladů zemědělské škody. Necelou třetinu škod nahlásili Jihočeši. Celkový účet pravděpodobně poroste dál.
Druh pojištění |
Podíl na počtu škod |
Výše škody v milionech Kč |
Rodinné domy |
29 % |
4 |
Domácnosti |
30 % |
3 |
Automobily |
17 % |
5 |
Zemědělské |
4 % |
13,5 |
Ostatní |
20 % |
5,5 |
Z pohledu regionů je co do počtu i výše škody nejexponovanější Jihočeský kraj. Klienti Generali zde nahlásili necelé dvě stovky škod za 12 milionů korun. Následuje Praha se 70 škodami za 8 milionů korun a Středočeský kraj se 70 škodami za dva miliony korun.
Více než v minulých letech registrujeme škody způsobené blesky. Oproti srovnatelnému období (1. až 25. červenec) loňského roku vrostla jejich výše více než dvojnásobně. Zatímco vloni nahlásili naši klienti na 140 „bleskových“ škod za 2 miliony korun, v letošním roce se jedná o více než 180 škod za 5 milionů korun. Klienti Generali mohou mít riziko přímého i nepřímého úderu blesku kryto již v základním pojištění.
Mobilní technici a likvidátoři pojišťovny Generali zůstávají i nadále v pohotovosti, aby zajistili co nejrychlejší vyřízení škodních událostí způsobených přírodními živly. Kromě prohlídek poškozeného majetku nabízejí výplatu záloh na pojistná plnění a to na základě odhadu výše škody mobilním technikem. Poškozeným klientům tím v řadě případů pomáhají lépe zvládnout stresovou situaci spojenou například s vytopením přízemního podlaží jejich domu.