K přestěhování Klientského centra v Plzni řekl Jan Nešpor, ředitel divize Západočeský region: Nové moderní prostory poskytnou více soukromí pro obchodní jednání a obsluha klientů tak bude moci probíhat na ještě vyšší úrovni, než tomu bylo doposud.
eBanka v letošním roce rozšířila svou síť o 112 nových obchodních míst! V nejbližší době budou otevřena další, například v Sokolovské ulici v Praze 9. Další radikální rozšíření obchodních míst plánuje i v příštím roce.
Současnou obchodní síť eBanky tvoří:
- 110 eBanka pokladen ve vybraných obchodních místech České pojišťovny. eBanka pokladny pokrývají nejdůležitější potřebu klientů, kterou je práce s hotovostí. Klienti v nich mohou kromě hotovostních operací provádět i operace směnárenské.
- 25 Klientských center pro privátní klienty
- 9 Klientských center pro privátní a podnikovou klientelu – specializace na poskytování služeb především pro movité klienty, podnikatele a firmy