V průběhu kampaně, která běžela od 15. listopadu 2004 do 31. ledna 2005, vzrostl počet transakcí u obchodníků o 38 % v porovnání se stejným obdobím předchozího roku.
Soutěže se mohli zúčastnit držitelé karet Visa vydaných Českou spořitelnou, ČSOB, eBankou, HVB Bank Czech Republic, Komerční bankou, Raiffeisenbank, Volksbank CZ a Živnostenská bankou. Každý, kdo v soutěžním období použil svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, mohl telefonicky sdělit svoji odpověď na soutěžní otázku „Kolik odpovědí obdržíme v této akci do 31. ledna 2005?“ Výherci byli určeni na základě pořadí, v jakém se jejich tipy blížily správné odpovědi.
První cenu, automobil Toyota Corolla Verso, získala za svůj přesný tip Vlasta Pallová. Další držitelé karet Visa – Pavel Vondrák, Jana Kohoutková a Tomáš Swatzina – vyhráli značkovou sestavu domácího kina. Soutěžící, kteří se umístili na 5. – 304. místě, obdrželi elegantní stolní hodiny.
Marketingová kampaň se významně podílela na zvýšení počtu transakcí v obchodech a zvýšila též povědomí o výhodách, které placení kartou přináší,
uvedl Miloslav Kozler, manažer Visa Europe pro Českou republiku. Platby kartou přináší výhody zákazníkům, obchodníkům a mají pozitivní vliv na celou ekonomiku. Čeští zákazníci začínají brát karty jako samozřejmost, protože placení kartou přímo u obchodníka je rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější než vybírání peněz z bankomatu. Na druhé straně obchodníci si uvědomili, že karty jim přinášejí vyšší obraty a nižší náklady spojené s manipulací s hotovostí.
Kampaň Budoucnost je na Vás, Visa je budoucnost úspěšně navázala na předchozí marketingové projekty, jako například Pojďte s námi do pohádky, James Bond a Visa Takes You Shopping. Vysoká popularita platebních karet souvisí rovněž s tím, že se stále zvyšuje počet terminálů, kde lze kartou zaplatit. K 30. září 2004 bylo v České republice přes 47 000 obchodníků, kteří přijímají karty Visa.
Jan Šimůnek/Ivo Mareš
Mmd Public Relations