Hlavní navigace

Platit kartou Visa se vyplatí - výsledky soutěže

Visa Europe oznámila výsledky marketingové soutěže Milujte každý nákup s kartou Visa, která byla zaměřena na motivaci držitelů karet k platbám v obchodech a na zvýšení povědomí zákazníků i obchodníků o výhodách elektronických plateb. Soutěž, která běžela od 1. října 2006 do 31. prosince 2006, byla součástí marketingové kampaně „Milujte každý den“ a měla výrazný vliv na objem transakcí uskutečněných kartami Visa na českém trhu. Objem transakcí u obchodníků se v období kampaně zvýšil o 24 %.

Sdílet

Soutěže se mohli zúčastnit držitelé karet Visa vydaných Českou spořitelnou, ČSOB, eBankou, HVB Bank Czech Republic, Komerční bankou, Poštovní spořitelnou, Raiffeisenbank a Živnostenská bankou. Každý, kdo v soutěžním období použil svoji platební kartu Visa/Visa Electron k platbám za nákupy či služby, mohl odpovědět prostřednictvím sms nebo na strankách www.soutezvisa.cz na soutěžní otázku Kolik účastníků odpoví během soutěžního období na tuto otázku? a získat tak jednu z atraktivních cen. Výherci byli určeni na základě pořadí, v jakém se jejich tipy blížily správné odpovědi.

Dvě hlavní ceny – automobily Roomster získali Hana Dvořáková a Miloš Borovička. Tip paní Dvořákové byl dokonce zcela přesný. Dalších deset držitelů karet Visa obdrželo finanční výhru – 10.000 Kč. Soutěžící mohli také získat předplatné časopisů Harpers Bazaar, GEO nebo Auto motor a sport, a to na základě rychlého zaslání odpovědí. Jednou týdně tak prvních dvacet účastníků vyhrálo předplatné časopisu dle vlastního výběru. Každý z nich mohl získat předplatné pouze jednou, jeho soutěžní tip byl ale zároveň počítán do celkového pořadí takže výherce předplatného mohl vyhrát i některou z hlavních cen. Výherci obdrželi celkem 260 předplatných.

" Marketingová kampaň se významně podílela na zvýšení objemu transakcí v obchodech a zvýšila též povědomí o výhodách, které placení kartou přináší", uvedla Jana Lvová, Area Manager Visa Europe pro Českou republiku. Platby kartou přináší výhody zákazníkům, obchodníkům a mají pozitivní vliv na celou ekonomiku. Čeští zákazníci začínají brát karty jako samozřejmost, protože placení kartou přímo u obchodníka je rychlejší, pohodlnější a také bezpečnější než vybírání peněz z bankomatu. Také obchodníci stále více oceňují výhody placení platebními kartami, mezi nimiž jsou nejvýznamnější vyšší obraty a nižší náklady spojené s manipulací s hotovostí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).