„Po vítězství v předcházejících dvou ročnících získáváme navíc silnou motivaci k opětovnému útoku na nejvyšší příčku v příštím roce. Druhé místo v uznávané anketě je dalším důkazem úspěšnosti naší dlouhodobé strategie permanentního zkvalitňování služeb a silné orientace na klienta,“ říká Libor Pergl, výkonný ředitel pro obchod a marketing.
Pro PFČP je charakteristický nepřetržitý a dynamický růst všech výkonnostních parametrů. Jeho zisk vzrostl v září meziročně o 40 % na současných 853 milionů korun. Objem spravovaných aktiv se ve stejném období zvýšil o 22 % na celkových 37 miliard korun a v současnosti je PFČP jediným penzijním fondem s více než jedním milionem evidovaných klientů.
PFČP svým umístěním podpořil také vynikající výsledek své mateřské společnosti, České pojišťovny, která slaví rekordní čtvrté prvenství v řadě mezi pojišťovacími domy.
Cílem tradiční soutěže MasterCard Banka roku je ocenění kvality produktů a finančních institucí působících v ČR. Anketa má zároveň ambici napomáhat drobným klientům v orientaci na pestrém finančním trhu. O vítězství v osmi kategoriích z deseti rozhoduje odborná porota složená z několika desítek osobností, mezi nimiž jsou jak manažeři významných firem, tak zástupci médií, akademické sféry či státní správy. Hlasování probíhá korespondenční formou pod notářským dohledem, stejně jako zpracování výsledků.