Hlavní navigace

Pětiletý strážce finanční investice do automobilu v České republice

Společnost Carlife PMP spol. s r.o. působící v několika zemích střední Evropy s hlavním sídlem v Praze přinesla začátkem března na trh zcela nové portfolio produktu EuroGap®. Společnost se na trhu prosadila především prodlouženými zárukami na nové i ojeté automobily a neméně i již zmiňovaným pojištěním EuroGAP, které se do povědomí řidičů zapsalo jako spolehlivý ochránce finanční investice do automobilu.

Doba čtení: 2 minuty

Tradiční EuroGAP, který chrání finanční investici po dobu tří let od koupě automobilu, prokázal, že amortizace vozidel se vůbec nemusí stát obavou majitelů automobilů, neboť v případě odcizení či totální škody doplatí EuroGAP rozdíl mezi cenou časovou v době pojistné události a cenou pořizovací na faktuře.

K tomuto již zavedenému a léty prověřenému produktu, nyní nazývanému EuroGAP Classic, přibyly začátkem března další atraktivní varianty, jejichž hlavní charakteristika spočívá v tom, že se jedná o produkty na období pěti let.

EuroGAP Smart a EuroGAP Premium rozšiřují portfolio „pojištění proti ztrátě hodnoty vozidla“ o dvě pětileté varianty. Výhoda těchto variant spočívá především v dlouhodobém zabezpečení investice do automobilu, přičemž Smart udržuje hodnotu vozu v lineární rovině nad časovou cenou vozu a Premium – produkt pro nejnáročnější – chrání investici do 100% pořizovací hodnoty vozu v prvních třech letech a ve výši 50–70% hodnoty vozu ve čtvrtém a pátém roce, stejně jako EuroGAP Smart.

Ředitel společnosti Carlife PMP spol. s r.o., Andrew Quirke, říká: “EuroGAP zaznamenal velký úspěch na českém i slovenském trhu. Je nabízen prostřednictvím autosalónů, makléřů a leasingových společností. Jde o produkt, který je pro zákazníka snadno pochopitelný a atraktivní pro každého, kdo se obává krádeže nebo havárie vozu. O tomto svědčí i fakt, že na počátku našeho podnikání jsme byli na trhu jediní, kdo takový druh pojištění nabízel. V současné době konkurenční společnosti díky poptávce zákazníků pochopily sílu a výhody tohoto produktu a nabízejí jej v různých mutacích také. I díky tomu se toto pojištění dostává do povědomí zákazníků jako standardní záležitost a stává se více uznávaným. Pětiletými variantami vycházíme vstříct požadavkům a přáním našich zákazníků, kteří si stále více uvědomují narůstající počty krádeží vozidel a dopravních nehod a chtějí mít svou investici do automobilu chráněnou déle, např. po celou dobu pětiletého leasingu.“

Skupina Carlife se od svého osamostatnění jako pojišťovací agent v roce 2001 významně rozšířila. V loňském roce vystavila v České republice a na Slovensku pojistky v hodnotě 12,5 mil EUR, založila pobočky v Maďarsku a Polsku a udržuje si meziroční růst 35%. Jejím partnerem a zajišťovatelem produktů je pojišťovna QBE.

QBE je pojišťovna s ratingovým hodnocením A+, která patří mezi 25 předních pojistitelů a zajistitelů světa. S pobočkami přibližně ve 44 zemích působí na všech hlavních pojišťovacích trzích.