„Dosažené finanční i obchodní výsledky ukazují, že klienti rozumí výhodnosti penzijního připojištění. Tento produkt pro doplňkové zajištění ve stáří má výborné parametry a svými výhodami předčí řadu konkurentů,“ uvedl Jan Diviš, předseda představenstva a generální ředitel Penzijního fondu České spořitelny.
V roce 2007 zaznamenal Penzijní fond ČS výrazné navýšení počtu klientů, kterých k 31. prosinci 2007 evidoval 634 tisíc. Oproti konci roku 2006, kdy počet klientů činil 549 tisíc, se jedná o 15% nárůst. Penzijní fond ČS tak překonal dynamiku celého trhu, který registroval v minulém roce nárůst celkově o 10 %, a je druhým největším penzijním fondem z hlediska počtu klientů na trhu penzijního připojištění.
Penzijní fond ČS dosáhl vynikajících obchodních výsledků i díky své rozsáhlé prodejní síti. Ta zahrnuje všechny pobočky České spořitelny a její externí prodejní síť, jejíž součástí je i Kooperativa, pojišťovna. Nárůst obchodní dynamiky byl podpořen také dalším rozvojem spolupráce se zaměstnavateli. Počet zaměstnavatelů, kteří přispívají svým zaměstnancům do Penzijního fondu ČS, se zvýšil na 7 310.