Ve třetím čtvtletí tohoto roku umožnil Penzijní fond České spořitelny klientům kontrolovat svůj účet prostřednictvím internetu. Využívá aplikace internetového bankovnictví České spořitelny Servis 24, prostřednictvím které je možné sledovat stav účtu penzijního připojištění a provádět celou řadu operací.
Výborných finančních výsledků bylo dosaženo díky investiční strategii zaměřené na dlouhodobý a stabilní výnos. Za úspěchy v obchodní oblasti jsou naši klienti, kteří si cení dostupnosti služeb penzijního fondu na všech pobočkách Ćeské spořitelny a nově i u všech obchodních zástupců pojišťovny Kooperativa, našeho strategického partnera. U nově uzavíraných smluv je patrné snižování průměrného věku nových klientů, kteří tak nespoléhají v zajištění na stáří pouze na stát,
uvedl Jan Diviš, předseda představenstva a generální ředitel.
Servis 24 nabízí provádění změn smluvních podmínek, průběhu penzijního připojištění i kontaktních údajů. Klientovi je umožněno měnit výši úložky, sjednat si službu Maximum, výsluhovou nebo invalidní penzi a přejít na jiný penzijní plán. Dále je prostřednictvím Servisu 24 možné provést odklad nebo přerušení placení příspěvku a vytisknout rekapitulaci transakcí na osobním účtu. Servis 24 usnadňuje komunikaci mezi účastníky a klientským servisem díky možnosti přímého zadávání dotazů.
K 30. 9. 2005 | k 30. 9. 2004 | Meziroční změna (v %) | |
---|---|---|---|
Hospodářský výsledek | 552 mil. Kč | 187 mil. Kč | + 194,9 |
Majetek na osobních účtech klientů | 14,2 mld. Kč | 11,2 mld. Kč | + 26,8 |
Počet klientů | 466,9 tis. | 400,6 tis. | + 16,5 |
Klára Gajdušková
tisková mluvčí Finanční skupiny České spořitelny