„Za historicky nejlepšími dosaženými obchodními výsledky stojí především naši klienti, kteří si cení dostupnosti a kvality našich služeb. U nově uzavíraných smluv zaznamenáváme podstatný pokles průměrného věku klientů, což ukazuje, že i mladší generace má odpovědný přístup k finančnímu zajištění v důchodovém věku,“ uvedl Aleš Poklop, člen představenstva a ředitel úseku obchodu a marketingu.
Penzijní fond České spořitelny dosáhl vynikajících obchodních výsledků i díky své rozsáhlé prodejní síti. Ta zahrnuje všechny pobočky České spořitelny a její externí prodejní síť, jejíž součástí je i Kooperativa, pojišťovna. Nárůst obchodní dynamiky byl podpořen také dalším rozvojem spolupráce se zaměstnavateli. Počet zaměstnavatelů, kteří přispívají svým zaměstnancům do Penzijního fondu ČS, se meziročně zvýšil o 17 % na současných 7 310.