Penzijní fond České pojišťovny je lídrem trhu zaměstnaneckého penzijního připojištění

Praha, 19. května 2005 - Penzijní fond České pojišťovny (PFČP) se podle souhrnných výsledků penzijních fondů za první čtvrtletí 2005 stal jedničkou také v segmentu zaměstnaneckého spoření na důchod. Ke konci března evidoval celkem 174 tisíc klientů s příspěvkem zaměstnavatele, což představuje meziroční nárůst o 9 %. Vyplývá to z aktuálních dat zveřejněných Asociací penzijních fondů ČR.

Sdílet

Za dynamickým růstem v segmentu firemní klientely stojí především změna obchodní strategie PFČP, která proběhla v závěru minulého roku v souvislostí s fúzí s ABN AMRO Penzijním fondem. Spojením PFČP s ABN AMRO Penzijním fondem jsem převzali a rozšířili portfolio významných firemních klientů (např. České dráhy, Škoda Auto apod.). U těchto klientů se snažíme o další zkvalitnění poskytovaných služeb a zprostředkování nabídky produktu co nejširšímu okruhu zaměstnanců. Současně jsme aplikovali a využili know-how v oblasti prodeje, které nám umožňuje být ještě úspěšnější v nabídce našich služeb novým společnostem. říká Pavel Němec, výkonný ředitel pro obchod a marketing.

V České republice aktuálně získává příspěvek od své firmy na 700 tisíc klientů, což je 23 % z celkového počtu 3 milionů připojištěných osob. Míra zapojení práceschopného obyvatelstva ČR přitom přesahuje 60 %. Penetrace penzijního připojištění mezi zaměstnavateli trvale stoupá. Zaměstnavatelské příspěvky přitom přivádějí do systému nové, zejména mladší klienty, dodává Pavel Němec.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).